“Kaffe og kage”
Anmeldelse af Junge's Bakery & Pancake

Junge's Bakery & Pancake
Anmeldt 12. august 2021

Virkelig en venlig betjening.
Frisk kage og en rigtig god kaffe, kan varmt anbefales.
Mvh.Bent Lauridsen
6100 Haderslev

Tak, 585bentl

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker madpandekage
Med kylling & bacon og med laks og rejer
God service
Behagelig personale
Kan anbefales
Kommer igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, hpmadsen
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste en sen frokost hos Junge’s.
Der var et godt udvalg, betjeningen var god og maden kom rigtig hurtigt og ikke mindst smagte den godt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, larsjylland
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Håbløs ventetid.
Relativt fyldt, men det et begrænset hvor mange der kan være og antallet af forskellige retter. Til trods herfor over en times ventetid på at få maden
Havde endda spurgt om det tog lang tid hvortil jeg fik at vide at de begyndte med det samme - hold da op :-/
Tænker ikke lige vi kommer her igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, ClausDalgaard
Anmeldt 17. juli 2021

Vi bestilte en madpandekage med kylling/bacon, indholdet var simpel men pandekagen lækker. Ligeledes fik vi fish&chips, der var fuld godkendt af ungerne. Når man bestiller modtager man et lille apparat som skal blinke når maden er klar, denne viste sig ikke at virke, men maden blev så serveret. Vi måtte dog selv ind hente bestik og glas til de dåse drikkevarer vi havde købt.
Generel sad vi med en oplevelse af noget meget uerfarent personale, som ikke var serviceminded, hvilket var synd. Vi forventede ingen Michelin oplevelse, men vi overværende mange kunder komme og spørge om bordplads og lignende, hvortil de fik at vide at de bare kunne prøve at kigge om der var plads (70% af bordene var reserverede). Der blev spurgt til om parasoller kunne slåes ned. da det var koldt i skyggen, dette var personalet heller ikke meget for. Inde i caféen havde personalet heller ikke hel styr på hvad de forskellige retter indeholdt, og måtte kigge på sedler/billeder for at sammensætte desserter.
Dagen efter var vi forbi igen, da vi ville have købt et gavekort, det sælger de desværre ikke. Vi ville også have købt pølsehorn eller teboller til bilturen hjem med børn, men ingen af delene var desværre at finde kl 11.45.
Vi er ikke skræmt væk og kommer gerne igen, da stedet klart fortjener en chance. Men servicen og imødekommenheden anbefaler vi at I arbejder lidt med. Held og Lykke!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Trandr

Rejsende, der kiggede på Junge's Bakery & Pancake, kiggede også på

Har du været i Junge's Bakery & Pancake? Fortæl om dine oplevelser!