Anmeldt d. 15. december 2022

Som altid gennem 12 år har vi i denne uge haft hyggelige dage hos Hvidbjerg camping.
Denne gang i hotellejlighed. Vi benytter også campingpladsen.
Skønne traveture både langs stranden stier og Blåvand by

Værelsestip: Bare kom afsted der venter så mange oplevelser
Dato for ophold: december 2022
Tak, Go61304873501
Anmeldt d. 12. december 2022

Vi har endnu engang været på ophold på Hvidbjerg Strand Feriepark og boet i en af hotellejlighederne. Det simpelthen så dejligt et sted, tingene fungerer, det hele er velholdt og personalet imødekommende og hjælpsomme, de værner om at vi skal få en god oplevelse. Wellnæss afdelingen får én til fuldstændig at slappe af og man må endelig ikke snyde sig selv for en Savnagusoplevelse, det er så fedt.

Dato for ophold: december 2022
Tak, mayhM6692DC
Lene Slaikjær Grønlund, Ejer hos Hvidbjerg Strand Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2022

Tusind tak for din søde anmeldelse. Det gør os glade :-) Ha en dejlig jul når du og familien kommer så langt. Mvh Lene fra Hvidbjerg Strand

Anmeldt d. 23. november 2022

Vi tog et par dage i en westernhytte, og selvom jeg har været på Hvidbjerg Strand Feriepark flere gange, så bliver jeg gang på gang overrasket over niveauet. Små ting, der bare er tænkt over og kvaliteten på hytterne, selvom de har stået der i mange år. Man får meget for pengene med alle de ting, der er inkluderet i opholdet. Vi havde hertil en fantastisk oplevelse på restauranten Høfde 4. I min optik en restaurant i top 3 i vores område. Alt i alt nogle dejlige dage med et niveau, der stadig er højt efter mange års drift.

Tak, Henrik V
Anmeldt d. 23. november 2022

Skøn ferie i lækre lejligheder og skøn natur! Vi elsker Hvidbjerg, det lækreste wellness center og mange andre faciliteter som er med i prisen. Blåvand by har også meget at byde på! Mange gode restauranter på stedet og i byen!

Tak, 79pernillev
Anmeldt d. 20. november 2022

Jeg var vild med området og så der alt du behøver for en familie og som par forholdsvis tæt på klart anbefales vis ikke det prøvet før. Du for en masse ting med i prisen og resten af oplevelserne kan du klare med 5 min køresel op til byen eller ud til klitterne. Skal helt sikkert prøve det igen.

Tak, Martin P