Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var på camping på Hvidbjerg i 14 dage juli 2020, med to voksne og tre teenagere.
Campingpladsen er stor og med mange faciliteter. Den er velholdt og servicebygningerne fremstår moderne, rene, og velholdte.
Mange af pladserne er opbygget med hække, det giver privatliv men også lidt manglende liv. Store vogne kan godt komme rundt på vejene. De almindelige pladser kunne være en anelse større. Vores vogn er 8 m og kunne lige være der.
Butikken har et meget stort udvalg af dagligvarer.
Badelandet er stort og godt opbygget, ligeledes er legelandet for børn.
Ind og udtjekning fungerer meget uproblematisk.
Større indkøb kan gøres i Meny i Blåvand, eller i Super Brugsen i Oksbøl. Sidstnævnte kan absolut anbefales.

Stranden er stor og ren. Der er livredder tårn ved nedgangen fra Hvidbjerg.
Prisen er i den høje ende, men der er også flotte faciliteter.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 433brianv
Anmeldt d. 13. juli 2020

Hvidbjerg Strand markedsføre sig som Danmarks eneste 6 stjernede campingplads, hvorfor de tager 700 kr/døgn for at leje 70 m2 grønjord, hvilket er ca. 3 gange mere end andre pladser. Mig og mine børn på 13 og 14 år, lå i telt 6 overnatninger i relativt dårligt vejr i sommerferien. Pladsen har en del aktiviteter der hovedsageligt retter sig mod mindre børn. (Et middelmådigt badeland, Et hus med trampoliner/klatreland) Mine børn gad ikke benytte dem. De har også wellness, men min 14 årige datter kunne ikke benytte det, da man skulle være 16.
Det undre mig hvordan en 6 stjernet campingplads fuldstændigt mangler de basis ting. Internetet var ikke eksisterende. Istedet lå der brocure der fortalte at internet ikke kunne gå gennem aluplader på campingvognen (Og åbenbart heller ikke teltdug), og at man måtte bevæge sig rundt på pladsen for at finde et sted det fungerede..... (Det hjælper jo ikke meget hvis man ligger i telt i regnvejr)
Der var sammenlagt 8 kogeplader (4 øer, med 2 plader på hver) til et kæmpe campingområde, hvilket umuliggjore madlavning inden for normale spisetider. Nå men så kunne man måske benytte de 3 resturenter på stedet ? Kun hvis man havde bestilt bord. Og for at få en takeaway pizza skulle man stå ½ time i kø, og så kunne man få pizzaen 2 timer efter. Når man skulle købe morgenbrød var der vel 100 meters kø, hvis man kom ved 10 tiden. Hvis man skulle i bad, var der altid lang kø i damernes omklædning.
Så hvis man har børn mellem 4 og 9, har Hvidbjerg strand masser af aktiviteter til at underholde dem. Alle andre kommer til at betale dyrt for faciliteter de ikke kan bruge/er overfyldte

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Jesper N
Anmeldt d. 29. juni 2020 fra mobile enheder

Alt er rent pænt og lækkert. Her er masser af plads så man kan føle sig sikker i disse Corona tider. Fantastisk strand med rent hvidt sand og livredder. Wellness området er også helt i top og der er tre gode restauranter.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Henriette2690dk
Anmeldt d. 23. maj 2020

huset var så fint, vi havde fiskerhus nr. 1, der ligger ganske ugeneret og som har en meget storslået udsigt ud over fiskesøen. huset rummer det vi som familie havde brug for. Der var dog en lille vandtank, når vi skulle i bad, men så måtte vi jo bare vente lidt imellem hvert bad. Vi nød virkelig vores tur og der var ikke en finger at sætte på legepladser, renlighed på pladser, betjening m.m.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, theakorstoftferie
Anmeldt d. 17. maj 2020 fra mobile enheder

I en tid hvor verden ikke er som den plejer og mange stadig må holde lukket ned grundet Covid 19, tog jeg mine piger med til Hvidbjerg Strand Hotel på weekende tur, en ting er sikkert her er der som altid styr på det på Hvidbjerg strand ferie park, også i forhold til Covid 19, skilte og håndsprit over alt så du kan færdes trygt i området og til trods for wellness, badeland og legeland er lukket ned så er der stadigvæk mange gode grunde til at besøge stedet, det kan noget - havet og naturen omkring indbyder til gode gå ture og de store udendørs legepladser i ferieparken har alt hvad en barn ønsker sig til sjov og leg.
Alt på pladsen og Hotellet er i vanlige høje standart for stedet og jeg kan kun anbefale at tage en pause fra hverdagen eller en weekenden og komme til Hvidbjerg feriepark, og lade roen sænke sig og sætte livet i pause for en stund, det er fantastisk

Dato for ophold: maj 2020
Tak, martingE9300HI