Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Skøn ferie i en western hytte hvor man er tæt på alt mulig leg, fodbold, rideture osv. osv.
Børnene trives til et 10-tal og kan trygt finde rundt og færdes. Nye venner/venskaber findes hurtigt og man har dermed de bedste rammer for en dejlig oplevelse og ferie med hele familen - ung som gammel.
Spa (og vandland ved siden af) er yderst velholdt og ligger fantastisk - prøv at sid i en sauna med panorama ud mod Vesterhavet.. så kommer man ned 'i gear' på 2 sek.
Eneste savn er at Wi-Fi ikke fungerer andre steder end i receptionen - det må være næste forbedring.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, christianb75
Anmeldt d. 1. juli 2016

Vi var to voksne og et barn (4 år) i Westernhytte i uge 25.
Fin hytte, men vi var glade for, at vi ikke fik brug for hemsen, adgangen til denne er meget stejl. Desuden lå vi lige op ad et mindre vandløb, hvor vi nat og dag ca. hvert 5 minut skulle lægge øre til noget, der lød som et meget stort toiletudskyl, sandsynligvis dræning af området, meget irriterende, især om natten.
Fin campingplads, dejlige legefaciliteter, flot badeland og dejligt wellness.
Men restauranten var alt for dyr, og de pizzaer vi endte med at købe, var ikke noget at skrive hjem om.
Wifi var nærmest ikke eksisterende, og det er bare ikke godt nok.
Vores barnebarn havde sat næsen op efter en ridetur (trækketur), men trods det, at vi mødte op på de angivne tidspunkter, så var det ikke muligt. Virkede i det hele taget meget uorganiseret.Det var en stor skuffelse!
Trods disse mindre gode ting ved det ellers temmelig dyre sted, så vil vi alligevel både anbefale det, og også gerne komme tilbage. For det er et dejligt sted!

5  Tak, nibosa
Anmeldt d. 28. juni 2016 fra mobile enheder

Boede i Fiskehytte med Spa, 4 voksne og 2 børn.
Meget rent overalt og masser af aktiviteter til børn . Dejligt badeland og wellness som var helt i top.
Legeland var lidt ligesom Lalandia.
Stedet er dog klart bedre end Lalandia og til en fornuftig pris.
Wellness var virkelig luksus og inkluderet i prisen.
Vi kommer helt klart igen.
De 35 kvm Fiskehytter er meget veludstyret og pladsen er optimal udnyttet.
Tak til Hvidbjerg Strand for en fantastisk ferie selvom vejret ikke var i to

Tak, ClausH882
LeneSlaikjaer, Ejer hos Hvidbjerg Strand Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2016

Tusind tusind tak for jeres flotte anmeldelse af is her på TripAdvisor. Jeg er meget glad for at læse at I har nydt jeres ferie. Det betyder meget for min bror og jeg som ejer campingpladsen. Vi prøver nemlig at driver vores lille feriested som vi selv gerne vil have vores ferie. Næste sommer står 25 (lidt større) huse klar med spa på terrassen mede ved stranden. Det kunne måske være noget til en ferie en anden gang. Ha en rigtig dejlig sommer. Vi håber at se jer i Blåvand en anden gang. Mvh Lene Slaikjær.

Anmeldt d. 25. juni 2016

Vi overnattede 2 nætter fra 17.6 -19.6.16. 10 personer i 2 hytter. Hytterne er lyse, hyggeligt indrettet og hvis vejret er til det, er der en skøn terrasse rundt om hele huset. Der er 6 sovepladser i hytterne. Sengene i værelset er ret smalle. Soveværelset har en dobbeltseng, og så er der 2 madrasser på hemsen. Gode madrasser. Der er ingen skabsplads til tøj og sager, men skuffer under sengene. Det gav lidt rod.
Hvad inventar angår i køkkenet, så var der ovn, men ingen bradepander. En brødrister manglede også for os. Vi manglede meget et par krus til at drikke kaffe og te af. Kopperne er alt for små til at kunne nyde en kop kaffe eller te. Glassene ligeså.
Bortset fra disse små mangler, så nød vi opholdet i disse fine og rene hytter. :-)

Badelandet er pænt og rent med hyggelig atmosfære og gode rutsjebaner. Ikke så stort som jeg havde forventet. Legelandet var også hyggeligt og sjovt for børn og voksne. Wellness også skønt men bryder mig ikke om at blive forstyrret af børn når man nu har valgt lidt tid for sig selv . Stranden er en oplevelse for sig selv, hvis man elsker havet og frisk luft. Campingpladsen virker velholdt.
Spiste i restauranten og var godt tilfreds.
Alt i alt en god oplevelse, som kan anbefales til andre. Vi kommer nok igen :-)

Tak, Gert P
LeneSlaikjaer, Ejer hos Hvidbjerg Strand Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2016

Hej Gert. Tusind tak for din anmeldelse af os her på TripAdvisor. Dejligt at I har nydt jeres ophold. Jeg håber der kun var børn i wellness mellem kl 10-12 da der på det tidspunkt er familiewellness. Vi overvejer dog at undlade det fra næste år... God ide med krus i stedet for kopper. Kopper er måske lidt gammeldags. Tak for din konstruktive kritik. Fra næste år har vi Strandvillaer nede ved stranden med spa på terrassen. De bliver ca 70 m2 - bare et forslag til en anden gang I vil til Blåvand. Ha en god sommer. Mvh Lene Slaikjæt

Anmeldt d. 9. juni 2016

Alt var meget tilfredsstillende så længe man ikke besøgte restauranten. Det var dårligt og dyrt. Brunch'en var under al kritik. salatblade hvorunder der var et lillestykke ost og noget kedeligt pølse og det hele var overhældt med balsamico.
Til gengæld var pizzariaet ok med fin betjening.

Dato for ophold: maj 2016
2  Tak, Erik P
LeneSlaikjaer, Ejer hos Hvidbjerg Strand Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. juni 2016

Kære Erik. Mange tak for din anbefaling her på Trip Advisor. Jeg er ked af at høre at I ikke har været tilfredse med restauranten som normalt får meget ros. Jeg vil naturligvis straks tage en snak med dem i restauranten. Jeg håber I ellers nød jeres ophold hos os. Jeg håber vi en anden gang får lov til at byde jer velkommen her på Hvidbjerg. Mvh Lene Slaikjær