“Godt øl og koncept”
Anmeldelse af Biergarten Blåvand

Biergarten Blåvand
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Maden er ikke noget at råbe hurra for, men øllet og konceptet er godt. Hyggeligt på terrassen. Deres ejet øl er godt………..

Tak, Carsten2303

Anmeldt 6. august 2021

Super dejligt sted med god stemning , hyggelig indretning
Sødt personale og god mad og en prisklasse alle kan være med til

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 612birgittew
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god grill buffet vi alle godt tilfredse dejligt personale og vi kommer helt sikkert igen til denne hyggelige hjørne af Danmark

Tak, Pathfinder147360
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Super lækkert mad og virkelig god og høflig betjening, kan klart anbefales ☺️ kommer helt sikkert tilbage en anden gang

Tak, John W
Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Gode burgere og konens salat var fin. De brygger deres egne øl, jeg holdt mig dog til deres fine udvalg af tyske øl. De prøver at ramme et tysk tema, -om det lykkes, må vi lade tyskerne udtale sig om. Men det er hyggeligt og stemningen god. OG SÅ MÅ MAN TAGE SIN HUND MED!!! SELV MIN STORE SCHÆFER

1  Tak, Jens Vissing J

Rejsende, der kiggede på Biergarten Blåvand, kiggede også på

Har du været i Biergarten Blåvand? Fortæl om dine oplevelser!