“ringe mad”
Anmeldelse af Restaurant Italian Food

Restaurant Italian Food

kedelig papmad. pizzaerne var brændt på og lasagnen bestod primært af ostevalle. kommer ikke til at spise der igen

Tak, kaspersonnejensen

Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Var på denne restaurant efter anbefaling af vores søn, vi blev bestemt ikke skuffede gode pizzaer som de bedste steder i .
Kan kun anbefale dette sted hvis man elsker pizza.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, jenserikm2015
Anmeldt 26. september 2019

Pizzaer bagt i sten ovn, dejlige sprøde og gode pommes frites.
Vi bestilte maden, og tog den med hjem.
Der var fire forskellige pizzaer, alle var “mums” gode.
Stedet kan anbefales.

Dato for besøg: september 2019
Tak, JytteS40
Anmeldt 15. august 2019

De laver nogle super lækre pizzaer, og deres pomesfritter er rigtig gode. Men på den menu seddel man kan hente, står der et telefonnummer, som det endnu ikke er lykkedes at komme igennem til. Så vil man have pizza med hjem i campingvognen, er der kun den mulighed at møde op og bestille, og så vente en halv time, til dine pizzaer er færdige. Surt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, NielsenDenmark
Anmeldt 31. juli 2019

Her får man lækkert mad - om man så vælger deres pizzaer eller pastaretter. I højsæson skal man forberede sig på lidt ventetid, da der er travlt. Til gengæld er det ventetiden værd, og så er det fantastisk, at der er mulighed for at få maden med sig som take-away, hvis man har lyst til det.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kudz23

Rejsende, der kiggede på Restaurant Italian Food, kiggede også på

Har du været i Restaurant Italian Food? Fortæl om dine oplevelser!