“Svigtede ikke vores forventninger”
Anmeldelse af Restaurant Høfde 4

Restaurant Høfde 4

Dejlig restaurant med serviceminde personale.
Maden og vin levede op til vores forventning.
Vi havde fem børn med og de fik også en udsøgt betjening.
Kan varmt anbefale et besøg

Tak, olevestergaardf
LeneSlaikjaer, Ejer hos Restaurant Høfde 4, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Skønt at I har hygget jer på Høfde4. Vi håber at se jer igen her i Blåvand en anden gang. Mvh Lene fra Hvidbjerg Strand/Høfde4.

Anmeldt 25. september 2020

Imødekommende og tilstedeværende service - skøn mad. Havtaskehalen ikke så spændende som anden. And og sauce formidabel! Middagen godt sammensat, men spørg en anden gang, om de små børn skal have deres mad samtidig med vores forret.
Alt i alt en rigtig god oplevelse - vi kommer gerne igen

Tak, AndersL2129
Anmeldt 6. september 2020

Fantastisk madoplevelse og service i verdensklasse.
Har været på Høfde4 flere gange og de bliver ved med at imponere.
Champagne forret, tre retters menu med tilhørende vine og naturligvis grønlandsk kaffe som afsluttede en perfekt aften.

1  Tak, TripA_Michael
Anmeldt 4. september 2020

Fantastisk oplevelse. Startede med kaviar med et glas champagne, derefter havtaskehalerj. Rigtig god oplevelse af et meget vidende og engageret personale, der med rigtig god indlevelse fortalte om retterne.

1  Tak, Sunshine110047
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Frokost i særklasse - dejlige omgivelser - meget imødekommende betjening - maden smagte fremragende. Virkeligt et besøg værd

Tak, Obi-diy

Rejsende, der kiggede på Restaurant Høfde 4, kiggede også på

Har du været i Restaurant Høfde 4? Fortæl om dine oplevelser!