“Langsom service”
Anmeldelse af Blåvand Kro

Blåvand Kro
Beskrivelse: Blåvand Kro kan byde på et stort og alsidigt á la carte kort med fisk, kød og fjerkræ, take away, selskaber, kaffe & kage, øl & drinks for ikke at glemme vor overdådige buffet med live cooking som er et absolut must når man er i Blåvand. Blåvand Kro er en del af Juelsminde Fisk & Kød som er kendt for sin gode kvalitet, super service og store udvalg. Disse egenskaber fører vi nu videre til Blåvand.
Anmeldt 25. januar 2020

Vi havde læst gode anmeldelser så vi tænke det skulle vi prøve. Det bar en stor skuffelse. Da vi kom fik vi at vide at det tog en halv time inden maden kom. Det var okay tænkte. Vi var 13 personer af sted. Vi fik først maden efter 1 time. De kunne ikke klare at servere alle ting samme tid. Da de 11 mand havde fået mad. Havde de glemt 2 mand de fik først maden 15 min efter.

1  Tak, HansM1204

Anmeldt 18. december 2019

Efter en gåtur i klit&hede var Vi godt trætte tørstige og sultne og besluttede at prøve Blåvand Kro som Vi sidst prøvede for nogle år siden med andre ejere.
Det var en langt bedre oplevelse og Vi nød det dejlige overdådige frokostbord.
Dejligt med et stort og varieret udvalg samt flot anrettet og et dejligt frisk personale.
Virkeligt et besøg værd

Dato for besøg: maj 2019
Tak, brixq2019
Anmeldt 29. oktober 2019

Hyggelig restauren, der har formået at ramme den hyggelige kro stemning. Maden, som var lækker og godt tilberedt, kom samtidig selvom vi ikke bestilte det samme. Helt klart et besøg værd

Tak, Andemand
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Hotellet serverer rigtig god mad med store og veltilberedt, ligesom man ønsker sig. Deres rødvin Syrah passer rigtig godt til retterne på menukortet

Tak, 677hansk
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 der alle bestilte noget forskelligt - alt kom på samme tid, det var varmt det hele. 2 af os bestilte den samme type øl fra fad - og vi syntes begge at den smagte mærkeligt i forhold til hvordan denne øl plejer at smage. Servitricen skænkede en tår til sig selv og smagte på den - og til trods for at hendes smagte udemærket fik vi vores byttet til andre øl uden beregning.
Hvis de skal have fuldt hus - skal baconen til æggekagen være håndskåret og stegt på panden.
Kan helt klart anbefale stedet.

Tak, Bettina F

Rejsende, der kiggede på Blåvand Kro, kiggede også på

Har du været i Blåvand Kro? Fortæl om dine oplevelser!