“Ikke en restaurant”
Anmeldelse af Fiskehjørnet

Fiskehjørnet
Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Vi kørte efter at få frokost til to her, men der var kun is en masse borde og fiskebutik. Ingen servering af frokostfiskeretter - så surt

Tak, Inger B

Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Har købt rå og tilberedt fisk her. Altid frisk og lækkert. Det er lidt dyrt men trods alt ikke så dyrt som den anden fiskebutik i byen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Schlunssen
Anmeldt 15. juli 2019 fra mobile enheder

Vi købte diverse salater og stegte fiskefileter. Salaterne var reje og krabbe, de var kedelige og alt for dyre. Hellere en fra supermarkedet.
Fiskene var enormt tørre og stort set stegt i stykker. Halvdelen var panering, minimum.
Anbefales ikke

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Denrejsendebandit
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Bestilte fish n Chips. Pommes var okay men fisken smagte ikke frisk! Vil bestemt ikke anbefale. Desuden var bordet hvor man kunne spise MEGET beskidt og klistret.

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, LotteRubin
Anmeldt 5. maj 2018

Vi fik en fiskesymfoni. Den var rigtig god, men lad være med at lægge brødet ned i boksen med fisk. Den var helt blød af asparges og fiske saft.

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, charlottelars

Rejsende, der kiggede på Fiskehjørnet, kiggede også på

Har du været i Fiskehjørnet? Fortæl om dine oplevelser!