Anmeldt d. 3. august 2019

vi har været på Hasmark Stand Camping i 5 dage. Flott plads med mange muligheder, 2 gange zulu sommer bio, flott svomme faciliteter (ind og ud) og god pladser til cv.
Desværre er der også nogle mindre positive ting til os... Når vi booker plads skal der være en sammenhæng mellem pris og ydelse. Det er der her i hvert fald inden man kommer til pladsen. Er det virkelig nødvendig at der skal bruges kort til alt muligt(opvask, brusebad, svømmehal osv). Prisen som er oplyst på hjemmesiden samt alle tilkøb muligheder vildleder en mere end de er overskuelig. Der er flere økonomiske restriktioner selv om man har booket en af pakkerne. Den konstante jagt efter stemmer til Danmarks Bedste Campingplads som selv under Zulu Sommer Bio er igang er penetrerende.

summa summarum... en rigtig god plads som burde ikke har det nødvendig at presse citronen yderlig... folk er der for afslapning men skal tage hele tiden stilling til at bruge kort eller ej.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Familiefalster
Anmeldt d. 26. juli 2019 fra mobile enheder

Det er en super fin og flot camping plads der er fine og rene wc’er
Fine legepladser og boldbaner
Et lækkert vandmand både inde og ude.
Den ligger ned til en flot strand der er børnevenlig
Venligt personale.

Tak, kaspermax
Anmeldt d. 25. juli 2019 fra mobile enheder

Forskellige aktiviteter for børn og voksne. Rent i baderum og toiletter. God beliggenhed tæt ved dejlig strand. Gode legepladser og en fodboldbane.

Overraskende lille badeland med få brusere, og slet ikke samme rengøringsniveau (hos kvinderne), men ok hos mændene.

Tak, hlindholm
Anmeldt d. 22. juli 2019

Som 1. gangs campister havde vi valgt at helgarderet os ved at leje en af campingpladsens egne vogne, men det var desværre en lidt skuffende oplevelse. Ved ankomst kunne vi konstatere at gas-ovnen i vognen ikke fungere (den kunne tænde, men ikke slukkes igen), samt at flere vinduer ikke fungerede. Vi fik besøg af en gut der konstaterede det samme som os, nemlig at det ikke fungerede. Han kunne fortælle at det var nogle ældre vogne, der skulle sælges til efteråret, men problemet blev ikke løst. "Vi måtte have nøjes med at åbne lidt eller undgå at bruge vinduerne" - ret træls start på ferien, særligt når man har valgt pladsens egne vogne for at undgå problemer og bøvl.

Selve pladsen var fin, gode forhold og perfekt til børnefamilier med masser af legepladser og aktivteter, badelandet var OK - dog var omklædningen maks presset i højsæsonen (Uge 29)

Faciliteterne generelt kan jeg ikke pege fingre af, men jeg er skuffet over at betale en ret høj pris for en campingvogn som ikke er 100% i orden, og dette uden at modtage kompensation eller en eller anden form for "undskyldning".

Ser man bort fra campingvognen og den manglende service ifm. afhjælpning af problemener var det en dejlig ferie - men vi kommer nok ikke igen...

Tak, NoelChristensen
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Hasmark Camping er en fin og børnevenlig campingplads med gode faciliteter og sjov for børn.
Når det så er sagt vil jeg bestemt ikke anbefale at man lejer nogle af deres egne campingvogne. Vi brugte den 1,5 time på at vente på tekniker og pointeret diverse fejl og mangler - ikke fedt at starte sin ferie ud med dét.
Da vi, endnu engang, konfronterer personalet ved check ud, om at det ikke kan være rigtigt at de udlejer vogne ud som er gamle, slidte og som ikke fungerer optimalt, får man ikke engang en undskyldning med på vejen - det er for lavt!
Det ødelægger rigtig meget at de ikke engang vil erkende at det ikke er godt nok :( Sørgeligt Hasmark. Havde vognen været i ordentlig stand, var vi oppe på 4 ud af 5.

Tak, trinejuul