“Dyr og kedelig”
Anmeldelse af Restaurant Freja

Restaurant Freja
Anmeldt 1. juli 2020

Fin buffet at se på, men desværre var den varme mad kun lun og den kolde lige så lun. Generelt en kedelig/flad madoplevelse til ret mange penge. Det er tydeligt at der ikke er megen konkurrence i nærheden.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, AnitaJ413

Anmeldt 26. juli 2019 fra mobile enheder

Der var en lækker buffe og flinkt personale
Maden smagte godt og så lækker ud.
Dejligt at ku sidde ude og spise
Husk at bestille bord vis du vil sidde ude

Dato for besøg: juli 2019
Tak, kaspermax
Anmeldt 22. juli 2019

Trods mange gæster var buffet godt fyldt op og maden så indbydende ud, der var også et fornuftigt udvalg af retter til både store og små.

Personalet måtte løbe stærkt, så betjeningen var måske knap så personlig. Til gengæld blev både børn og voksne mætte og med placeringen på en campingplads ser jeg prisniveauet som rimeligt.

Vi spiste på restauranten to gange i løbet af uge 29.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, NoelChristensen
Anmeldt 18. august 2018

Ville egentlig gerne berette om stemningen må nåede desværre ikke så langt at den kunne mærkes. Allerede da man ved indgangen bad om at se et af de spisekort der lå fremme blev man gjort opmærksom på at man da ikke havde tid til at severe fra kortet men i stedet kunne vælge en buffet 90 min senere eller vælge en bakke pomfrit to go. Så ud med os. Ikke stedet for voksne med hang til en god lørdagsoplevelse.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, larsoglilian
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

God oplevelse! Meget god mad, store portioner og god service. Fine priser.. dette stedet kan anbefales ..

Dato for besøg: april 2018
Tak, 923p_turs

Rejsende, der kiggede på Restaurant Freja, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Otterup, North Funen Municipality

Har du været i Restaurant Freja? Fortæl om dine oplevelser!