Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Havde et weekendophold med "lille pakke" fredag og "store pakke" lørdag - og ud fra vores oplevelse skulle man næsten tro, at vi havde været 2 forskellige steder. Fredag ankomst - ligger næsten på toppen af en gammel "istids-ås" med meget smuk udsigt over hele landskabet. Velkomsten var meget varm og vores rum en god størrelse (vi var 3 personer) - "kuriren" hed rummet.
Aftensmaden var super lækker med gode vine til - jeg kunne dog godt ønske mig en fortælling om vinene, da man promoverer sig som vinsted med et stort udvalg. Specielt en ret med confiteret and med en super lækker spansk vin til var til 5 stjerner.
Overnatning var helt OK med gode senge - et par missere med fund af 2 lange sorte hår på badeværelset trak ned (men når nu mad og vin var perfekt, kunne man så godt leve med det) - det samme gjorde den manglende belysning til rummet også (der er mørkt på landet i oktober i regnvejr) - igen aftenen havde ellers været god, så man havde nok kunne se bort fra dette....
Morgenmaden er super lækker med nybagte boller og små lækre retter - vi var stadig på 5 stjerner på dette tidspunkt :-)
Lørdag aften til gengæld - hvilken helstøbt katastrofe!! Vi havde booket bord til 1830 (med en datter på 12, vil man helst ikke spise meget senere) - blev placeret ved vort bord og så skete der ellers intet i 45 min!! Vi fik et glas vin til forretten allerede da vi satte os - efter 45 minutters ventetid kan man ikke "spytte længere" i samme glas..... Vi så nok lidt utålmodige ud og tjeneren kunne oplyse, at grundet vinsmagning trak det "lidt" ud - ja det havde vi fanget!!! Så meget mere, var glæden da første ret kom på bordet ca. 50 minutter efter vi satte os - jomfruhummere og kammusling.... Og herfra startede vores aften - på den uheldige måde.... Jomfruhummere var ikke friske (fik vi at vide) - frosne og tilberedte (det kan i sig selv være helt OK), men jomfruhummerne var fuldstændig sønderkogt og nærmest en grød.... Prøvede at pille dem, men kødet var helt moset og ødelagt. Vi fik tjeneren hen og viste retten frem - svaret var "altså det kan være meget svært, at lave jomfruhummere - det gjorde hvad de kunne"!! ØH HVAD!!! Ikke nogen undskyldning eller vil I have en ny ret eller noget som helst..... Hvilken arrogance!! Videre til ret nr 2 - en slags rullepølse med vildsvin.... Det lyder jo ellers lækkert - det havde det som nok også været, hvis ikke at 2 af 3 ved bordet fik benstykker i vores mad!!! Ret nr. 3 - hovedretten "hjortefilet med hasselback kartofler mm" - Det måtte blive godt efter 2 missere..... Men nej - vi fik alle 3 et stykke kød, der var så sejt, at man næsten mistede en tand ved at slide det i stykker (det så ellers perfekt ud) - til gengæld var tilbehøret med kartoflen i centrum, helt uspiselig med en 1/2 cm sej skal. Iøvrigt var der intet på hovedretten der smagte af noget som helst :-( Mellem hovedretten og ostetallerken fik vi en ganerenser - eller som den haste indbragte "tjener", der ellers arbejdede som havemand på stedet sagde, da han kastede det på bordet - her kommer jeres dessert!!! Han blev hurtig rettet af den rigtige tjener, som så også sørgede for, at vores midlertidige ven, hentede en ske (det gjorde han ved, at røre ved samtlige skeer og smed dem på alles borde (ikke kun vort) - ikke det smarteste i covid-19 tider!!! Iøvrigt fik vores datter ikke en ganerenser - "den er lavet på gin" var svaret..... OK - jamen så er det da fint, at hun slet ikke får et alternativ!!! Vi havde bedt om et alternativ til ostetallerkenen, da vi ikke spiser ost - det fik vi så.... Et par skiver pølse og nogle andre stykker kød.... Vi ved stadig ikke hvad vi spiste, da intet blev præsenteret....... Sidste ret, var en lækker dessert, som var det absolutte højdepunkt på hele aftenen - men der var vores humør efterhånden ødelagt.
På dette højt profilerede vinsted, var eneste kommentar til vinmenuen følgende kommentar, der kom til desservinen "her får I lidt dessertvin!!!" - det er sgu en ommer....
Da vi skuffet kørte hjem søndag formiddag - iøvrigt efter en igen rigtig god morgenmad, skrev min kone en mail til stedet...... Følgende blev svaret: Vi har gjort det så godt vi kan og vi skulle nærmest være taknemmelige for, at man havde reddet aftenen ved at havemanden trådte til og hjalp!!! Det er simpelthen det mest sølle svar jeg nogensinde har modtaget fra en servicevirksomhed, der i den grad har misset så voldsomt...... Deres samlede kompensation for den mildest talt ringe oplevelse og for de over 10.000 sek vi betalte for 3 personer for et weekendophold var, at PilleHill generøst ville refundere 100 sek for den velkomstdrink vores datter på 12 selvfølgelig ikke kunne få!!!
Vi havde ønsket, at hele opholdet var som fredagen - så var vi helt sikkert kommet tilbage...... Nu vil vi istedet gøre brug af de mange andre steder i regioner, der ved mange tidligere tilfælde fuldt ud har levet op til de skabte forventninger.
Men den hånfulde tilbagemelding og jeres grinagtige kompensation, har I sørget for, at vi udbreder alle vi kender om jeres tilgang til servicefaget - PilleHill.... Det er en ommer!!!
Dato for ophold: oktober 2020
Værdi
Sted
Service
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jannike Briesenland-Lister, Ägare hos Sydkustens at Pillehill, svarede på denne anmeldelse
Svarede 9. nov. 2020
Oversæt anmeldelse
Tack för din feedback och roligt att läsa att ni i stort ändå tyckte vistelsen var femstjärnig! Sen beklagar vi att lördagskvällen inte blev till belåtenhet.
Vi kan bara be om ursäkt för att ni fick vänta länge och att informationen kring vinerna inte var vad den brukar vara. Vi hade, som vi också berättade på plats, tre medarbetare borta med kort varsel pga sjukskrivning, dvs drygt 25% av vår totala personalstyrka och 50% av kvällspersonalen. I dessa tider tar vi självklart det säkra före det osäkra, men det hade en oturlig påverkan på den lördagens servering. Inte minst då jag som sommelier och chefskock satt uppbokad med en vinprovning och vi på kort varsel fick ta in en extrakock då min planerade medarbetare i köket var en av de med förkylningssymptom. Skönt nog inte Covid-19, men vi tar inga risker. Vi kan bara återigen be om ursäkt för att det ledde till att servicen inte var på vår vanliga nivå.
Självklart ska helst inte gäster påverkas, och att det denna kväll inte blev på topp kan vi bara beklaga. Vi är en liten familjär anläggning där alla vid behov hjälps åt efter bästa förmåga, oavsett om din grundanställning är i en annan roll. Denna informella ”home-away-from-home-känslan” är något de flesta av våra många återkommande gäster uppskattar.
Vad gäller havskräftorna så har vi serverat dem i hundratals utan några problem, men jag håller med om att några vid senaste leveransen var av varierande konsistens. Detta har inget att göra med tillagningen som var samma för alla utan är en råvarufråga vi får ta vidare till vår fiskhandlare. Uppfattade du något annat var det nog en språkförbistring från din sida. Vildsvinet kan omöjligt ha haft några ben, möjligen svålen från de baconskivor den var rullad med men vi förstår om smaken är olika.
Vi erbjöd er varsin ny förrätt, när du klagade på ölen efter ett halvt glas fick du ett nytt, när det oturligt drog ut på tiden till första rätten fick du påfyllning på vinet. Gurkgranitén du nämnde var en extra servering också som en kompensation för att det tagit lite lång tid i starten av kvällen. Och självklart fick ni en retur på de 100 kr ni betalt för bubblet er dotter inte drack.
Vi kan bara beklaga att ni inte var så nöjda med er upplevelse på lördagskvällen som övriga, men gläder oss ändå att ni uppfattade fredagen, frukostarna och övrig tid som femstjärnig då det närmare motsvarade hur vi vanligtvis är.
Vänligen, Jannike
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Fik tildelt "Æblekrigen" som er et lille men super romantisk Annex med den flotteste udsigt fra badekarret :-) Spiste på stedet om aftenen og det var super lækkert og hyggeligt. Værtsparret og deres hund var utroligt søde og nærværende.
Værelsestip: Bestil "Æblekrigen".
Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste som par
Værdi
Værelser
Service
Spørg FJNielsen om Sydkustens at Pillehill
Tak, FJNielsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Denne service kan indeholde oversættelser leveret af Google. Google fralægger sig alle udtrykkelige eller underforståede garantier vedrørende oversættelser, herunder garantier for nøjagtighed, pålidelighed og enhver underforstået garanti for salgbarhed, egnethed til et bestemt formål og ikke-krænkelse.
SaraDtravelstheworld
21
Anmeldt d. 15. september 2023
Dato for ophold: september 2023
Rejsetype: Rejste med venner
Værdi
Sted
Service
Spørg SaraDtravelstheworld om Sydkustens at Pillehill
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Natalia G
22
Anmeldt d. 14. august 2023 fra mobile enheder
Dato for ophold: august 2023
Rejsetype: Rejste som par
Spørg Natalia G om Sydkustens at Pillehill
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
373angelican
Cugy, Schweiz
1
Anmeldt d. 29. juli 2023 fra mobile enheder
Dato for ophold: juli 2023
Rejsetype: Rejste som par
Spørg 373angelican om Sydkustens at Pillehill
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Achim K
2
Anmeldt d. 17. juni 2023
Dato for ophold: juni 2023
Rejsetype: Rejste som par
Spørg Achim K om Sydkustens at Pillehill
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jannike Briesenland-Lister, Ägare hos Sydkustens at Pillehill, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2023
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC