Helt igennem fantasisk oplevelse

fra 67,68 $
fra 84,60 $
fra 67,68 $
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse, startede med at lære lidt om elefanter og hvad de gør for dem. Der efter lavede vi selv foder og fodrede dem! Ingen dyr led under besøget og de snakkede godt engelsk så man kunne spørge ind til det hele

Dato for oplevelse: januar 2020
1  Tak, cathrineamtoft
Anmeldt d. 2. december 2019 fra mobile enheder

Det var noget af en oplevelse alle var glade for besøget både dyr og mennesker. Kan klart anbefale det til andre som kommer nær Chiang Mai.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, J6795USheidim
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Vi var på en fulddagstur fra Chang Mai for 2400 baht (500kr)
Det var virkeligt godt! De passer på elefanterne og de har det virkeligt godt!
Vi havde en guide der hed Apple - hun havde bare styr på det!

Tak, MadsKvistgaard
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Sikke et dejligt sted, det behandler elefanter med kærlighed!
Lækker frokost også og sød guide, Apple!
Tusind tak for en fantastisk og uforglemmelig dag med elefanterne

Tak, annekatrinekjem
Anmeldt d. 1. november 2019 fra mobile enheder

Happy Elephant Home er et super fedt sted, hvis man går op i elefanters velvære og er imod elefantridning. Man kan se, at Apple og de andre ansatte tager sig godt af elefanterne, og at de kender dem godt. Det her sted er måske lidt dyrere end nogle af de andre steder (i hvert fald for en heldagstur), men det er bestemt pengene værd! Man får en super lækker frokost og dessert, et dejligt mudderbad med elefanterne og stemningen er generel skøn!
Tag her hen, hvis du vil møde elefanter, der har det godt:)

Tak, majakaas