“God mad og munter betjening !”
Anmeldelse af Havkatten

Havkatten
nr. 3 af 13 Restauranter i Hals
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var 5 sultne cyklister der besøgte Havkatten i forbindelse med vores rundtur i Jylland.
Vi fik et rigtig godt måltid til fair pris, plus en overordentlig munter og venlig betjening :-)

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 324pedern

Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig aften, med rigtig god stemning. Fik 3 retters menu, det hele var lækkert og friskt. Giver havkatten og værten Allan 5 ud af 5 ☆☆☆☆☆

Dato for besøg: februar 2020
Tak, janebj21
Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Vi fik alle søndagsbuffet. Det var en god oplevelse. Dejligt udvalg af fiskeretter og kødretter, samt pålægsplanke og dessert. Veltillavet, lækkert og smagfuldt.
Dejlig munter betjening.

Dato for besøg: september 2019
Tak, H-Lilienthal
Anmeldt 2. august 2019

Vi var 2 par forbi en fredag aften . Vi fik alle en 3-retters menu. Maden var velsmagende og betjeningen venlig og opmærksom. Der var mange gæster på restauranten, men alligevel formåede de at servere maden ret hurtigt. 1692,-kr for 4 personer inkl. kaffe , øl og nogle sodavand var- efter vores mening- en fair pris

Dato for besøg: august 2019
Tak, FranzC92
Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har lige nydt en 2 retters på Restaurant Havkatten i Hals. Vi sad udendørs med fuld udsigt over Limfjorden i høj solskin.
Maden var god - vi fik begge tun mousse til forret og den ene fik tyndstegsfilet m grønt og den anden fik hakkebøf m grønt. Begge dele var veltilberedt. Betjeningen var hurtig og travlheden til trods under fuld kontrol. Alt i alt et godt besøg vi gerne gør igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, VibyJ1967

Rejsende, der kiggede på Havkatten, kiggede også på

Har du været i Havkatten? Fortæl om dine oplevelser!