“Simpelthen skrækkeligt!!!!”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var 7 voksne afsted til familiefødselsdag! Utrolig flabet og dårlig service - vi sendte 3 tallerkener tilbage fordi kødet var gennemstegt og bestilt medium! Tjener spørger om vi tør satse på at at få nyt, da kødet ikke kunne steges anderledes (LØGN) . Vi kan derfor ikke spise sammen og venter længe på nyt mad. Vi ber om kompensation for det, hvor dette bliver afvist, og bliver tilbudt kaffe istedet for! Han talte totalt uvidende om hvad det var for kaffe, og det som blev serveret var simpelthen ulækkert! Instant med Coffee-creamer =latte!? Og en dobbelt ekspresso på str med en stor kop kaffe som var overdrevet instant og smagte forfærdeligt - kunne ikk drikkes! Vedhæftet billede af "dobbelt ekspresso" . Simpelthen svineri og absolut ikk et besøg værd! Skamfuldt!!!!

Dato for besøg: juli 2016
4  Tak, Jesper K

Anmeldt 13. juni 2016

Vi var 8 personer på Havkatten, og fik bl.a. forret med dybstegte rejer. De var HELT sikkert fra en frost pose, og der var ca. 8-10 stykker på tallerkenen. 98 kr.

Efterfølgende fik jeg en wienerschnitzel som var jævn og middelmådig. Alt sejlede i fedtstof, men smagen var ok.

Vi fik alle sodavand, og kom af med 2350 kr. hvilket giver en gennemsnitspris på næsten 300 kr.

Det var bestemt ikke pengene værd.

Det er langt fra vores første besøg, da vi har været til en del fødselsdage og andre arrangementer på Havkatten, men maden har altid været middelmådig og alt for dyr.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, MikkelT_11
Anmeldt 14. februar 2016 fra mobile enheder

Alm. Mad.
Alt maden er desværre ikke hjemmelavet og dette trækker gevaldigt ned.

Fik en frokost platte, hvilket var udemærket taget en havnerestaurant i betragtning,
Men rugbrødet var tørt og "platten" manglede helt igennem finesse.

Stedet har potientiale, men der skal gøres en større faglig indsats.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, 950karmas
Anmeldt 17. januar 2016 fra mobile enheder

der er en fantastisk udsigt fra Havkatten og hyggeligt i restauranten. Betjeningen var super og maden også i topklasse. Eneste lige minus var at jeg gerne ville have rødspætte fra menukortet, men det var ikke til rådighed. Derudover en rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, 593j_rgenk
Anmeldt 26. oktober 2015

Venlig betjening, god beliggenhed, skøn udendørsterasse, få meter fra kajkanten, dejlig udsigt fra restauranten.

Dato for besøg: november 2014
Tak, Aud K

Rejsende, der kiggede på Havkatten, kiggede også på

Har du været i Havkatten? Fortæl om dine oplevelser!