“brændt pizza uden smag”
Anmeldelse af Restaurant Venezia

Restaurant Venezia
nr. 10 af 26 Restauranter i Gudhjem
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Forfærdelig brændt pizza, uden den mindste smag.
Servicen var god!
God hjemmelavet hyldeblomst saft.

Tak, andreas_pa1992

Anmeldt 19. august 2020

Pizza take away... Pizzaen var som sådan ok, men absolut ikke 109 kroner værd. Den lokale pizzamand i Svendborg kunne have gjort det samme til 50 kr. Man betaler for lokaliteten, og ikke for pizzaen. Ydermere tog de 10 kr (!!!) for at få en håndfuld rocula salat på. Det bliver ikke her næste gang ☺️

Tak, M9195DMthomash
Anmeldt 13. august 2020

Rigtig dejlig mad, og super høflig og venlig betjening i særdeles hyggelige omgivelser. Helt sikkert et besøg værd.

Tak, 410mortenj
Anmeldt 7. august 2020

God service, dog kunne tjeneren ikke forstå hvad jeg bad om, da jeg ville bestille en Capriciosa som er en ret almindelig italiensk pizza som også var på kortet.
Skinken var dog også i strimler og ikke prisciottu cotto som jeg havde forventet af et Italiensk Pizzaria.
Mafen kom hurtig og var meget varmt.
Havde fået 5 stjerner h us det var for skinke strimlerne.

Tak, Torben J
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Det er vores absolutte favorit pizza sted, men husets pasta og deres moules er også fantastisk. Og et vinkort der er til at betale. Vi elsker stedet og dets patinerede og karakterfulde charme. Bed om bord ved køkkenet, så er der underholdning inkl

Tak, Rune G

Rejsende, der kiggede på Restaurant Venezia, kiggede også på

Har du været i Restaurant Venezia? Fortæl om dine oplevelser!