“fremragende Mad”

Restaurant 3760 v/Jon Andersen
Beskrivelse: Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten af råvarer og arbejder fast på at bruge bedst tænkelige kvalitet, til overkommelige priser. Vi har stor kærlighed til mad, service og kvalitet. Der er plads til 70 personer indenfor og ca 50 personer på den dejlige terrasse. Vi glæder os til at høre fra dem.
Anmeldt 28. juni 2020

Super lækker Resturrant med en god placering midt i Gudhjem by. Vi fik den bedste mad ever. Vi fik nogle store flotte friske rødspætter og nogen vanvittige super lækre ribeye steak. Udsøgt mad og en meget venlig betjening. Gudhjems bedste restaurant uden tvivl og en klar klar anbefaling

Tak, remym616

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Fremragende frokost, det holder 100% god betjening og dygtig kok.
Kan klart anbefales. Den for et stort 5 tal af mig.

Tak, Balticyacht
Anmeldt 28. juni 2020

God mad og sød betjening. Dejlig restaurant og en klar anbefaling til æggemaden. Det hele er lækkert!

Tak, shaberflashj
Anmeldt 24. juni 2020

Meget lækker frokost. Gode råvare. Desuden blev der gjort noget ud af anretningen hvilket gjorde oplevelsen ekstra delikat!

Tak, annesofiem395
Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte restauranten med min kæreste og det første indtryk var kaos. Vi blev modtaget af en meget forvirret servitrice der gav os et bord (vi havde bestilt bord), men glemte at tage imod bestilling af drikkevarer. Efter 40 min kom vores mad, hvilket var OK taget i betragtning af mængden af gæster. Mad var virkelig god, og da den kom fik vi endelig mulighed for at bestille drikkevarer. Generelt er stedet rimeligt dyrt ift. Oplevelsen.

Tak, noahw933

Rejsende, der kiggede på Restaurant 3760 v/Jon Andersen, kiggede også på

Har du været i Restaurant 3760 v/Jon Andersen? Fortæl om dine oplevelser!