Dejlig guidet sejltur

Et besøg værdigt

Anmeldt d. 8. juli 2020
447frederikp

Anmeldt d. 1. august 2020

Turen havde sikker været spændende hvis båden ikke var fyldt, vi endte med at sidde bag ved redningsbådene og kunne derfor kun se instruktionen til redningsvesten samt, menukortet for drikkelse ombord. og da man ikke må rejse sig op i båden var de 4x100 kr spildt.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Emillio93
GrandTour426974, Ejer hos M/S Thor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2020

Hej Emillio

Vi kommunikere aldrig, at man ikke må stå op i båden. Af sikkerheds hensyn må man ikke stå på bænkene, da man så kan risikere at falde i vandet. Beklager at beskeden ikke har været tydelig nok.

Vi gør meget ud at flytte passagererne rundt hvis det er muligt. Vi sejler trods alt i begge retninger, så man har mulighed for at kigge mod kysten enten den ene eller den anden vej, hvis man er med på en rundtur.

Når man sejler med på en enkelt tur så kan man selvfølgeligt komme til at sidde mindre heldigt. I havde valgt kun at sejle i den ene retning. Jeg håber trods alt M/S Thor opfyldte jeres transportbehov.

Mvh
Søren Danig

Anmeldt d. 8. juli 2020

Fremragende guide og oplevelse. Betalingen foregik som smurt, og alt i alt var det bare en kanon oplevelse. Wow, siger jeg bare.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 447frederikp
Anmeldt d. 1. juli 2020

Rigtig god oplevelse både for børn og voksne. Virkelig smukt at se Gudhjem og Helligdomsklipperne fra vandet, og man fik mange gode historier undervejs.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Michael B
Anmeldt d. 4. september 2019

Det er en super hyggelig tur i det over 100 år gamle træskib M/S Thor. Heldigvis var det godt vejr, den dag jeg var med, for jeg tror ikke, at det er så sjovt i regn og blæst. Prisen er rimelig, og kaptajnen fortæller gamle røverhistorier om Bornholm, Gudhjem, kyststrækningen og skibet på udturen.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Claus O
Søren D, Ejer hos M/S Thor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. september 2019

Tak for den fine anmeldelse.
M/S Thor sejler nu også ganske godt i både blæst og regnvejr, og mange syntes det er dejligt med lidt bevægelse i skibet. Regnvejr er altid en udfordring, men skipper sejler gerne hvis der er gæster på kajen.

Anmeldt d. 25. august 2019 fra mobile enheder

Var på tur med Thor for at se kysten fra havsiden og høre de gode historier som har udspillet sig langs ruten til Helligdomsklipperne.
Skipper var en god sejler og fortæller, hvilket gjorde turen til en god oplevelse.
Så hvis man er i nærheden og ønsker sig en times sejltur, med historiefortælling, så tag med på turen.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, 920flemmingl
GrandTour426974, Ejer hos M/S Thor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2019

Tak for den fine omtale, det sætter vi pris på.