“Lækker flæskesteg .”
Anmeldelse af Restaurant Rø

Restaurant Rø
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Flæskesteg tiberedt som sprængt og med knasende svær og nye kartofler samt de sukkerbrune. Med en fyldt restaurant er det fantastisk med så veltilberedt mad og yderst venlig og smilende servering. Værd at køre efter.

Tak, Børge A

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi kom en søndag, hvor der kun bliver serveret flæskesteg ad libitum til kr. 110,00 pr.person. Man skal bestille bord i forvejen. For stedet er meget populært. Kødet var veltilberedt, velsmagende og meget mørt. Sværen var lidt blød. Men ved anden omgang var sværen perfekt. De hvide kartofler var små nye med skræl. De brune var klæbrige melede og brune indeni. Det var ret kedelige. Sovsen var ok. Der blev serveret asier og gele og rødkål til. Når vi alligevel giver 4 i anmeldelsen, er det fordi der var hurtig og venlig betjening. Alt blev sprittet af inden næste hold gæster blev vist hen til bordet. Prisen er lav og lokalet hyggeligt selvom der er mange gæster. Der er gode parkeringsmuligheder.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Tytters1
Anmeldt 5. september 2020

God flæskesteg, god betjening og rimelig pris, ialt 5 kokkehuer pæne lokaler MEN bestil plads i god tid....

Tak, Espehus
Anmeldt 2. september 2020

Gammeldags mad på den gode måde.friske kartofler, god sovs og surt.der er jo også en god grund til at Elly har så mange og især lokale gæster altid og ikke “kun” turister, ville ønske at flere turister kendte dette sted for her er godt , billigt og ærligt,kan du spise en skive mere får du også det.frem for alt er gæster velkomne og det er det er god mad.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Bornholm2
Anmeldt 8. juli 2020

Vi havde bestilt bord, til god gammeldags stegt flæsk med persillesovs. Som var dagens menu.
Da der var en i vores selskab som ikke spiser flæsk, hørte vi om det ville være muligt, at få noget andet kød til den ene person, det var det rigtig god service.
Med det sagt, har jeg dog aldrig før fået Så dårlig stegt flæsk med persille sovs.
Maden var så salt at den næsten var uspiselig, flæsken var utroligt tør og oversteget/brændt. meget af det var i ukurante stykker uden svær så man let kunne tro at det der tidligere havde været serveret, lige har været ude og blive varmet, for igen at blive serveret på ny.
I hvert fald ikke et sted jeg ville anbefale andre at tage hen for at spise, desværre.

Tak, 887henriettes

Rejsende, der kiggede på Restaurant Rø, kiggede også på

Har du været i Restaurant Rø? Fortæl om dine oplevelser!