“Til dato dårligste modtagelse på restaurant ”
Anmeldelse af Stammershalle Badehotel

Stammershalle Badehotel
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde virkelig set frem til dette besøg pga mange anbefalinger og tv, så vi var glade at vi 2 uger før havde fået bord 20:45 onsdag d.29. Juli. Vi ankom 20:35 og ledte lidt efter en indgang og noget personale, som fandt igennem receptionen, en stue og ned i kælderen hvor restauranten var, her blev vi mødt af en tjener som fortalte at vores bord ikke var klar, men vi kunne få en drink eller et glas vin, mens vi ventede. Vi takkede pænt og forventede 15-20 minutters forsinkelse dvs seatning omkring kl.21. 21:15 havde vi ikke hørt noget og flere andre var blevet bedt til bords, så jeg gik igen ned til tjeneren i baren og forespurgte hvor lang tid yderligere vi skulle forvente at vente. Da restauranten har et “No show fee” på 1000kr hvis man ikke møder op eller ikke afbestiller senest kl.16 forventer jeg af omtalte restaurant en hvis klasse og overholdelse af tider. Pågældende tjener tændte fuldstændig af og spurgte om jeg ikke havde lyst til at være her kunne jeg jo bare tage min ting og gå de havde rigelig travlt, jeg forsøgte flere gange at forklare jeg bare gerne ville vide hvor længe vi yderligere skulle vente og han hidsede sig blot mere op og sagde vi bare kunne køre igen hvis vi ikke gad være her. Folk i baren og oppe i løvestuen sad og kiggede på optrinet og kom ned for at se hvad skænderiet gik ud på, så jeg gik op til min kone igen og ventede til 21:35 inden en anden tjener anviste vores. Alt hygge og forventningens glæde var naturligvis ødelagt, så vi valgte tre retter i stedet for den ønskede “Halløj på Badehotellet”
Maden var ok, tartaren var virkelig fin men kæmpestor og artistokhjerterne smagte ikke af meget, ongletten var dejlig, også tilhørende vine, selvom en Givry 1. Cru blev præsentere som en sydfransk vin lavet på Givry-druer? Desserten: mørk chokolade med oliven-is manglede noget syre til alt fedmen.
Alt i alt et sted vi IKKE kan anbefale at bruge tid og penge på, heldigvis er der andre restauranter på Bornholm der servere fantastiske oplevelser på tallerkenerne og med meget venlige og imødekommende betjening.

Tak, 641steenc

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Tidligere tiders STORE oplevelser kan vi ikke længere få øje på. Øv.
Stedet og omgivelserne er ganske enkelt forrygende. En del af personalet gjorde godt indtryk men andre manglede fornemmelsen af at vide hvad de havde med at gøre.
Jeg vil blot nævne et par ting......skaller i østers eller og det er det værste.....et hår i maden
Hvor er det bare ærgerligt at være vidne til. Vi har ellers rost stedet i flere år. Trænger til et løft. Potentialet er klart tilstede.

1  Tak, BoJaEj
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde høje forventninger, som desværre ikke blev indfriet. Én tjener gjorde et godt stykke arbejde med interesse og stor viden. Maden var god, men ikke på højt niveau. Øvrige tjenere glemte at præsentere vin og manglede viden om mad. Vi blev også glemt.

Tak, Larsnjoylife
Anmeldt 17. juli 2020

Havde forventet noget stort, men skift af køkkenchef mærkes tydeligt. Betjeningen er uengageret. Måtte af 2 omgange bede om den vin der var i vinmenuen. Den kom ikke til retten, det var glemt.
Udsigten er fantastisk
Maden var ok, dog ikke noget at skrive hjem om. Vinmenuen var standard kedelig. Bestemt ikke som ventet. Forstår slet ikke stjernerne i michelin, men hører til forrige køkkenchef, så ikke nogle stjerner til den nye chef!

2  Tak, Piphans36
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Omgivelserne var fortryllende, og maden var overordnet god, men der var et par små skaller i min forret fra østersskallerne.
Vi havde et par søde og uformelle tjenere ved vores bord, men der var et par små fodfejl i forhold til, hvad vi ville forvente: De glemte os i ca. 30 minutter mellem dessert og kaffen, jeg måtte bede om saltet to gange, cognacen lod vente lidt på sig, og de ejede ikke helt velkomsten. Men en af tjenerne var også opmærksom, da jeg sovsede min kniv ind.
Min kæreste var ret vild med vinene.
Hvis det var mit sted, ville jeg gøre lidt mere ud af, at man blev mødt af nogen i døren, eller at det var tydeligere, hvilken vej, man skal gå. Første indtryk betyder en del.
En helhedsvurdering ender på tre stjerner.

Tak, 342signel

Rejsende, der kiggede på Stammershalle Badehotel, kiggede også på

Har du været i Stammershalle Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!