“Meget hyggelig lille cafe med skøn udsigt”

Dines Lille Maritime Café
nr. 22 af 27 Restauranter i Gudhjem
Køkkener: Europæisk

Meget hyggelig lille cafe med sød betjening og fantastisk udsigt. Vi fik både latte, te, kakao og alm kaffe samt æble crumple kage og rabarber-jordbærtærte med rigtig flødeskum til. Vi var alle ganske tilfreds.

Tak, LisaLykke

Anmeldt 18. august 2019

Cappuccinoen var en lunken balje letmælk med en bismag af kaffe. Til gengæld var den dyr!
Betjeningen var under al kritik og vi følte os bestemt ikke velkomne.
Men udsigten var god.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Nannadamn
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Ankom en stille formiddag lige efter åbning. Udsigten er skøn men betjening decideret uvenlig og kaffen dyr og meget ringe. 40 kr for en smagsløs, halvkold cafe latte.
Ærgerligt at føle sig lokket i en turistfælde, hvor man kan forlange storbypriser og så
Ikke give tilsvarende kvalitet og service

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, 553hanned
Anmeldt 7. juni 2019 fra mobile enheder

En meget lille cafe men med en fantastisk beliggenhed. Sød og utrolig venlig betjening. Dejlig jordbærkage. Er et besøg værd alene for udsigtens skyld. Kan anbefales med et besøg

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Winnie K
Anmeldt 1. september 2015

Vi havde en rigtig fin oplevelse med familen. serveringen var venlig, prislisten var overskuelig og forståelig. vi fik demn dejligste kakao og kaffe. Kagerne var imponerende.

Udsigt fra "den gamle strandfoged bolig", Dines Lille Maritime Cafe, mod gudhjem var så flot.

Dato for besøg: august 2015
Tak, JakobvanOordPost

Rejsende, der kiggede på Dines Lille Maritime Café, kiggede også på

Har du været i Dines Lille Maritime Café? Fortæl om dine oplevelser!