God og spændende formidling

Rigtig spændende sted med mange aktiviteter for små og store børn, hvor personalet - i de fleste... læs mere

Anmeldt d. 14. juli 2017
MesterWester
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Familietur

Når man er på Bornholm med små børn skal man jo finde på gode aktiviteter dette er et sted hvor små... læs mere

Anmeldt d. 12. februar 2021
Casper-H-Denmark
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 30. juni 2016 fra mobile enheder

En lidt stille/kedelig tur, måske lidt på grund af overskydet vejr og få besøgte, ungerne synes at køerne var det mest spændende. Min datter på seks hyggede sig dog gevaldigt med bueskydning.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, 822jesperp
Anmeldt d. 18. august 2015 fra mobile enheder

Det var en hyggelig oplevelse at kommer til Middelaldercentret. Vi er 6 voksne i alle aldre, der lagde vejen forbi. Stedet er utroligt smukt og gennemført, de ansatte er så søde og passionerede omkring deres arbejde og sidst men ikke mindst for en dyreelsker, var det rart at se, at dyrene bare har det helt fantastisk. Aktiviteterne var primært for børn, men vi var da med alligevel!

Dato for oplevelse: august 2015
Tak, Mecchii
Anmeldt d. 12. august 2015 fra mobile enheder

Ideen er god og stedet er ok når der sker noget

Der sker alt for lidt. Kedeligt
Bør klart opdateres med alm kikke dage og en gang om ugen med " fulde sejl". 140kr i entre.
Så langt hellere Middelaldercentret på Nyk,Falster

Dato for oplevelse: august 2015
2  Tak, Michael M. J
Anmeldt d. 31. juli 2015 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted med fine opgaver for børn. Bueskydning, fletning og kanondemonstration var bedst. Faktisk var regnvejr årsag til at vi søgte i ly og en medarbejder på stedet fortalte gode historier fra herremandens gildesal. Absolut det bedste fra dagen

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, LarsB632
Anmeldt d. 27. juli 2015 fra mobile enheder

Centeret ligger i et hyggeligt kuperet terræn og er flot og autentisk udført. De ansatte, som er middelalderligt klædt, er flinke og vidende omkring tiden og det som de laver. Især demonstrationen af håndholdte sortkrudtsvåben og runejagten, som er en form for skattejagt, gør besøget ekstra spændende. Prismæssigt ligger entreen lidt højt. Men hvis man kan få det meste af dagen til at gå på centeret så er det ok.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Jan N