Helligdomsklipperne V. Bornholms Kunstmuseum Helligdommem
Flot natur på Bornhom

Helligdomsklipperne lidt uden for Gudhjem skal besøges. Det er en række høje klipperne på den... læs mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 7 Stub App Tablet

Anmeldt i dag
CarstenS565
Svendborg, Danmark
fra mobile enheder
Flot natur

Helt klart et besøg værd, virkelig flot udsigt og natur. Husk vandrefodtøj, Ikke for gangbesværede... læs mere

Anmeldt i går
JopDK
Lejre, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. juni 2020 fra mobile enheder

Ville egentlig bare ned og se ind, men klatrede hele vejen ned og så langt ind i sorte gryde man kunne komme uden lys. Det er ikke ret langt. Men langt nok til at se grotteedderkoppen kunne ses helt tæt på. Fantastisk dyreoplevelse.
Var ikke helt forberedt på strabadserne. Var nok ikke helt så adræt som jeg var engang, men med lidt adrenalin gik det lige.
Husk gode sko og en lygte, hvis man vil ind og stå under klipperne i grotten.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Badutten
Anmeldt d. 6. juni 2020

Du skal have en god fysik for at få en fantastisk oplevelse. Vi var der en dag med meget høj vandstand så vi kunne ikke komme ind i klippen.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, 11s_renc
Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Spændende tur hvor man kan klatre ned af trapper for at komme helt nede til klipperne! Man skal være lidt mobil og helst ordentlig fodtøj. Flot tur!

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, paalvasteus
Anmeldt d. 8. februar 2020 fra mobile enheder

Det er et fantastisk sted, men man skal ikke være gangbesværet, da der er mange trapper. Der er en helt utrolig udsigt.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 804larsc
Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Vi kombinerede søndags gåturen med et besøg på Bornholms Kunstmuseum. Vi parkerede på kunstmuseets parkeringsplads, gik ned til kyststien til højre for museet (syd for) herefter gik vi en smuk tur mod nord og endte på den lille strand over for Døndalen. Herfra kan man komme tilbage til kunstmuseet ved at følge cykelstien som går langs landevejen.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, williamkoch