Åben i dag: 09.00 - 17.00
Så fin

Vi går normalt ikke i kirker, når vi er på ferie, men Østerlars Rundkirke skal da absolut opleves... læs mere

Anmeldt i går
michaelaM8336JQ
Vamdrup, Danmark
fra mobile enheder
Hyggelig og roligt

Hyggelig kirke, roligt og ikke for mange mennesker. Smukt beliggende ud mod åbne marker. Prøv hvis... læs mere

Tom B
Ballerup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. juli 2016 fra mobile enheder

Super flot, men pas på trappen op i tårnet, var selv uheldig at glide på trappen og var knap så sjovt. Men flot kirke og spændende historie

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Basse1234
Anmeldt d. 4. juli 2016 fra mobile enheder

Kirken er naturligvis er kulturelt must, når man er på øen. Man skal ikke forvente andet end hvad det er! En kirke.. Kender man historien bag kalkmaleriernes tilbagevenden, er det dog en helt særlig kulturoplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, 654anetteb
Anmeldt d. 28. juni 2016

Giver god fornemmelse af hvordan kirke og fæstning kunne samtænkes. Man fornemmer klart den tid den er bygget i. Absolut et besøg værd

Tak, bk1945
Anmeldt d. 27. juni 2016

Er man på Bornholm må man ikke undlade at besøge Østerlars rundkirke. Denne fantastiske bygning rummer så meget historie og utrolig arkitektur at det skal opleves. For blot 20,- er der adgang dagligt mellem 10 og 17

Tak, hbothmann
Anmeldt d. 26. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggelig kirke der er helt anderledes end det man ellers kender. Man kan komme helt op under taget så se konstruktionen. Et besøg værd sammen med Ekkodalen

Tak, tommyn941