Anmeldt d. 11. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig campingplads. Virkelig lækre bade/toiletrum.mulighed for wellness. Der er både hytter, købmand, grill og minigolf. Ejerne er flinke og hjælpsomme. Næsten havudsigt på alle pladser. Kan anbefales

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, bedstebie
Anmeldt d. 18. juni 2017 fra mobile enheder

Alt fungere og har høj standard og omgivelser er smukke.
Vi har lejet en campingvogn og færgebilletter var med i prisen og det var på afgange som vi ikke selv kune købe billetter til.
Og den samle pris var yderst rimelig

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, nielslundbyr
Anmeldt d. 22. maj 2017

lejede en hytte - og en dejlig en. nød vort ophold, selv om det blev lidt kortere end nødvendigt. Eneste minus var dobbeltsengen, den var for blød til mig personligt. Men vi havde et rigtigt godt vejr og nød udsigt og kaninerne der levede under en af hytterne.
Kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Hytterne er rigtig lækre og ikke slidte, men adgangsvejene er ikke gode for handikappede. man kan altid se solen stå op fra alle hytter.
Dato for ophold: maj 2017
Tak, Stig F
Anmeldt d. 1. december 2016

Virkelig en meget fin og hyggelig campingplads med fine faciliteter og fantastisk udsigt ud over Østersøen kan anbefales til alle der er mange fine underholdnings muligheder og mange steder i nærheden som er et besøg værd.

Dato for ophold: oktober 2016
1  Tak, janrar
Anmeldt d. 27. august 2016 fra mobile enheder

Her er alt bare i orden og fint. Stedet hvor vi bare komme igen og igen. Der er næsten garanti for solskin. Så vi ses igen til næste år
Der er rigtig fine køkken og bad forhold. Ikke mindst er der tænkt på de små hvor der er lavet en afdeling med små toilet forhold. Stedet ligge flot ned til Østersøen med udsigt til Christiansø

Dato for ophold: august 2016
Tak, Arne P