Anmeldt 22. maj 2017

lejede en hytte - og en dejlig en. nød vort ophold, selv om det blev lidt kortere end nødvendigt. Eneste minus var dobbeltsengen, den var for blød til mig personligt. Men vi havde et rigtigt godt vejr og nød udsigt og kaninerne der levede under en af hytterne.
Kommer helt sikkert igen.

Værelsestip: Hytterne er rigtig lækre og ikke slidte, men adgangsvejene er ikke gode for handikappede. man kan altid se solen stå op fra alle hytter.
  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Stig F
Anmeldt 1. december 2016

Virkelig en meget fin og hyggelig campingplads med fine faciliteter og fantastisk udsigt ud over Østersøen kan anbefales til alle der er mange fine underholdnings muligheder og mange steder i nærheden som er et besøg værd.

Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
1  Tak, janrar
Anmeldt 27. august 2016 fra mobile enheder

Her er alt bare i orden og fint. Stedet hvor vi bare komme igen og igen. Der er næsten garanti for solskin. Så vi ses igen til næste år
Der er rigtig fine køkken og bad forhold. Ikke mindst er der tænkt på de små hvor der er lavet en afdeling med små toilet forhold. Stedet ligge flot ned til Østersøen med udsigt til Christiansø

Overnattede: august 2016, rejste med familie
Tak, Arne P
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Her er alt! Og alt er i orden. Flot campingplads til telte, camplet, campingvogne. Diverse hytter i forskellige prisniveauer. Hoppepude og bassin med rutsjebane til børnene. Flotte køkkener, baderum og toiletter. Sågar fiskerenseplads. Mulighed for at leje et lille køleskab hvis du er i telt. Udsigten er fuldstændig bjergtagende! Venligt og hjælpsomt personale. En fin lille købmand med det mest nødvendige og mulighed for at bestille morgenbrød. Rengøringen er upåklagelig. Vi vender tilbage :-)

Overnattede: august 2016, rejste med venner
Tak, Carina Klinder H
Anmeldt 3. august 2016

Dejligt sted. Cykel/gåafstand til Gudhjem. Fine løberuter. Ok strand. Lækker pool. Pæne og rene faciliteter. Stor hoppepude. Fed udsigt fra nærmest alle pladser. Sød betjening. Relativt stor plads, men det mærkes ikke.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Lisa L