Anmeldt d. 7. august 2014 fra mobile enheder

Vores første tur til Bornholm som familie. Der var hjælp fra starten med at anvise steder man kunne holde til vi kunne komme ind på pladsen og vi fik hjælp til ar komme ind på de lidt stejle pladser. Super styr på alt og fine toilet og bade forhold. Super natur lige udenfor og på pladsen.

Dato for ophold: august 2014
Tak, Grith S
Anmeldt d. 2. juli 2014

Vi havde simpelthen et fantastisk ophold hos Sannes Familiecamping!
Bornholm er jo bare skøn . . . . solen skinnede . . . . Det er en super go' campingplads med nogle rigtig gode faciliteter - og vigtigst af alt så var hytten helt i top.
En kanon god indretning. Super funktionelt!

Efterfølgende har vi været to forskellige steder, og der er bare ingen af dem, som lever op til standarden hos Sannes.
Vi bliver ved med at sammenligne - til deres fordel ;-)

Selv regner vi med at lokke familien med til Bornholm og Sannes Familiecamping til næste år.

Dato for ophold: juni 2014
2  Tak, Susanne D
Anmeldt d. 23. juni 2014

Denne campingplads skal bare opleves, ALT er i top, virkeligt velholdt over alt på pladsen. Flotte og lækre hytter med havudsigt og dejlige store tresser. Vi så næsten ikke børnene, de var på en a de 3 super legepladser.

Dato for ophold: juni 2014
Tak, Lenebyge
Anmeldt d. 7. marts 2014

Vi har været hos Susanne og Allan 3 år i træk, og hvergang blevet behandlet SUPER, der er altid smil og god service, og så er der bare pænt og nydeligt over alt sidst var vi der i 3 uger og kommer gerne igen, vi kan fuldtud anbefale et besøg på pladsen.

Dato for ophold: juni 2013
Tak, Poul M
Anmeldt d. 18. september 2013

Vi har haft en fantastisk ferie på Bornholm i uge 34/2013 i egen campingvogn med udgangs-punkt i Sannes Familiecamping. Beliggenheden med udsigt til den dramatiske klippekyst, fantastiske solopgange, en supermoderne servicebygning helt i top, et rent og roligt område og ikke mindst Susannes og Allans naturlige og imødekommende måde at modtage og kære sig om gæsterne på har ikke kun glædet os, men vi mødte flere campister på vej hjem med færgen, der udtrykte stor tilfredshed med opholdet.
Arrangementet med færge fra Køge til Rønne, når man kommer sydfra, kan varmt anbefales.
Vi ønsker Susanne og Allan af hele hjertet god vind fremover. Vi kommer meget gerne igen.

Lis og Arne Hansen
Vordingborg