Anmeldt d. 19. juli 2020

Vi besøgte badehotellets restaurant til frokost, hvor vi fik en lækker tatar med gode pommes fritter. Gode oste til dessert. Enestående udsigt. Servicen var udmærket, men bar en smule præg af lidt uerfarenhed.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, MetteBjerrum
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Alt var godt !!!!
Udsigt, stemning og mad var fremragende.
Super service og en skøn beliggenhed.
Alt i alt noget af det aller bedste på hele øen.
Vi kommer igen.
Flot solnedgang og fantastisk stemning.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 631ugod
Anmeldt d. 23. september 2019

Det gælder næsten altid at ledelsens holdninger smitter af ned gennem rækkerne, også når der er tale om hoteller.
Melsted Badehotel er ingen undtagelse og den ægte gæstfrihed, begejstring og ambition som er så tydelig hos ledelsen mærkes da også hos medarbejderne. Dem er der dog ikke så mange af, for forpagterparret er i front i stort set alle funktioner, den ene, som kok, naturligvis i køkkenet, den anden som altmuligkvinde alle andre steder, fra velkomsten og afskeden i den lille hyggelige reception over den hyperlækre morgenmadsservering, servering i loungen dagen rundt, og sågar take-away tevand til go'nat teen i ens eget skønne værelse med den betagende udsigt til frådende østersøbølger - ja, det blæste bravt et par aftener.
Restauranten er et helt kapitel for sig. Absolut anbefalelsesværdig 3-retters med en vinmeny, som ikke alene er velkomponeret og innovativ, men søreme også gavmild med påtår. Meget mere kan læses i Svend Rasmussens anmeldelse i Berlingeren fra juni sidste år da hotellet netop var genåbnet.
Det varer ikke længe før vi skal til Melsted igen!

Tak, humlebi42
Anmeldt d. 16. september 2019

Sådan en dejlig frokost lige ved vandkanten. Lækker Christiansøsild - to hele, flotte fileter. Æg og rejer i top. Lækkert rugbrød til - og så en Svaneke øl! Rigtigt pæn restaurant i de skønneste omgivelser - lige i vandkanten. Kan så absolut anbefales. Næste gang ville jeg gerne overnatte på hotellet

Tak, MrHalby
Anmeldt d. 4. september 2019 fra mobile enheder

Var på en familie weekend med 3 generationer og havde en fantastisk oplevelse.
Hotellet ligger helt ned til vandet med egen badebro, helt FANTASTISK udsigt over vandet, små hyggelige værelser og fri wifi.
Deres morgenmad er super lækker og middagen er også helt fantastisk!
Melsted Badehotel er et sted man gerne vil tilbage til.

Tak, alte_arild