Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt d. 29. maj 2021

Besøgte stedet til en kop kaffe.
Den hurtige og venlige betjening præsenterede de forskellige muligheder for kaffe, lige fra standardkaffe til forskellige specialiteter.
Da vejret tillod det sad vi ude på den fine terrasse med en formidabel udsigt over Gudhjem og Christiansø.
Kaffen var virkelig god og betjeningen i top.
Inden vi gik, kikkede vi lige ind i et af værelserne. Det så virkelig godt ud, så det er ikke umuligt at vi vil vælge Hotel Klippen til vores næste besøg på Bornholm.

Tak, Claus R
Anmeldt d. 27. maj 2021

Vi var bestemor, 8 børnbørn fra 1/2 år - til 16år samt og 7 voksne.
Hovedparten boede i 4 Klintværelser, som med deres beliggenhed på rad og række ud til en terrasse med fantastisk udsigt over havet, egnede sig rigtigt godt til små og store, En god base for vores udflugter, vandreture og leg på klipperne. Fine værelser med gode badeværelser og opredninger på vores ønske. Vi oplevede personalet som hjælpsomme og interesserede i at vi havde et godt ophold, og atmosfæren som afslappet og hyggelig. Hyggelig café med stor terrasse og en fantastisk udsigt.
Vi kommer gerne igen en anden gang.

Værelsestip: Kan særligt anbefale klintværelserne, ligger roligt og lidt for sig selv - særligt egnet til familieferie i flere generationer.
Tak, LisB123
Anmeldt d. 21. maj 2021 fra mobile enheder

Pension vil være mere dækkende end hotel. Små værelser med gode senge. Morgenmad er fin, ikke det store udvalg men det der er det, er helt ok. Man sidder i en meget lille café og spiser. Der er dog borde udenfor med skøn havudsigt, vi havde desværre bare ikke godt vejr. Jeg synes prisen er lige i den høje ende ift. hvad man får for pengene.

1  Tak, 73betinas
Anmeldt d. 14. april 2021

Perfekt placering og med super smuk udsigt. Dette skønne hotel for en til, at glemme tid og sted. De gør hvad de kan for, at imødekomme dine behov og er virkelig søde og imødekommende. Jeg skal helt sikkert bo her igen :-)

Dato for ophold: april 2021
1  Tak, KarinaLA
Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Super fint sted, hyggeligt, pænt og rent. Flot morgenmads buffet, serveret af søde venlige og imødekommende unge mennesker. Et super sted, som kan bruges som udgangspunkt til at udforske øen.

Hvis vejret er trist er det hyggeligt at drikke en kop kaffe i café området.
Også her med super udsigt over hav og Gudhjem.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Vinter45