Hotels.com
Agoda.com
StayForLong
Trip.com
Anmeldt d. 19. juli 2021

Det er nu anden - men ikke sidste gang - at vi opholder os på dette hotel.
Morgenmaden er super. Brød, frugt, yoghurt, ost, pålæs et etc og modsat mange andre hoteller hvor de blødkogte æg enten er kolde eller hårdkogte (med en blå ring omkring blommen) er de blødkogte æg på Hotel Gudhjem altid perfekte.
Serbvicen er ligeledes perfekt.
I kælderen er der bibliotek samt et stort full size Søren Søgaard billiard.

Hoteller ligger kun et ejendomsmæglerstenkast fra Gudhjem Havn

Der er Happy Hour hver dag mellem l 1630 og kl 1730 hvor priserne er MEGET forbrugervenlige

Værelsestip: Vi boede på værelse 114 (med havudsigt)på 1. sal hvortil der både trappe eller elevator
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Steen Withen N
Anmeldt d. 30. september 2020

Hej Vi boede 2 personer på et lille 14 m2 værelse i stue plan i 3 dage, og det var en meget anstrengende oplevelse. Værelset var pænt nok med dør og vindue mod gården (nul udsigt), men det var ekstremt dårligt isolere, så vi kunne høre ALT. Trampen i gangen, bruseren der løb på 1 sal, snorken fra værelset på den anden side af gangen, og andre "menneskeskabte lyde" var der hele tiden. Når vi åbnede vinduet sad folk i gården og snakkede eller talte i telefon (også om natten ude foran vinduet). Det er ikke godt med biler i den lille gård for det larmer for meget.
Desværre er der kun 5 pladser på den lille grund.
Hotelejerne mener det godt, men det var alt for dyrt at betale 995,- pr nat. Sorry

Værelsestip: der er sikkert mindre larm øverst oppe
Dato for ophold: september 2020
Tak, 498elisabethe
Anmeldt d. 20. september 2020 fra mobile enheder

Vi har netop boet fire dage i den øverste lejlighed på Hotel Gudhjem. Vi var tre voksne og ét barn og lejligheden er dejligt stor med to soveværelser, en stor stue med alkove, køkken + en altan med den smukkeste udsigt over Gudhjem!
Der er helt stille om natten og om morgenen kan man nyde solopgangen over vandet fra altanen.
Morgenmaden er lækker med et godt udvalg, men den ene tjener virkede meget morgensur og gav os en lidt dårlig start på dagen. Det var faktisk eneste minus ved hotellet. Alle andre ansatte er virkelig søde og hjælpsomme.

Hotellets pool har en god størrelse og er pæn og ren. Der er mange trapper, men der er elevator op til de øverste etager. Det kan være svært at finde parkering tæt på.

Vi kan varmt anbefale lejligheden på Hotel Gudhjem og kommer meget gerne tilbage!

Dato for ophold: september 2020
Tak, ssaabbiinnee
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Havde desværre ikke fået afbestilt vores ophold til tiden og alligevel ordnede Michael det, så vi ikke skulle betale noget. Tak for virkelig god service. Vi skal nok komme en anden gang.

Pernille, Virum

Dato for ophold: august 2020
Tak, 933pernillen
Anmeldt d. 3. august 2020

Minder mere om en højskole end om et hotel. Ildelugtende og fugtigt ihvertfald det værelse vi boede på.
Værelserne er ikke lydisolerede. Det værelse vi havde var meget lille.
Hotelettet har en god beliggende tæt ved havnen.
Morgenbuffet var helt fint det skal siges

Dato for ophold: august 2020
Tak, Stenhoejparken