Vi har netop boet fire dage i den øverste lejlighed på Hotel Gudhjem. Vi var tre voksne og ét barn og lejligheden er dejligt stor med to soveværelser, en stor stue med alkove, køkken + en altan med den smukkeste udsigt over Gudhjem!
Der er helt stille om natten og om morgenen kan man nyde solopgangen over vandet fra altanen.
Morgenmaden er lækker med et godt udvalg, men den ene tjener virkede meget morgensur og gav os en lidt dårlig start på dagen. Det var faktisk eneste minus ved hotellet. Alle andre ansatte er virkelig søde og hjælpsomme.

Hotellets pool har en god størrelse og er pæn og ren. Der er mange trapper, men der er elevator op til de øverste etager. Det kan være svært at finde parkering tæt på.

Vi kan varmt anbefale lejligheden på Hotel Gudhjem og kommer meget gerne tilbage!

Dato for ophold: september 2020
Tak, ssaabbiinnee
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Havde desværre ikke fået afbestilt vores ophold til tiden og alligevel ordnede Michael det, så vi ikke skulle betale noget. Tak for virkelig god service. Vi skal nok komme en anden gang.

Pernille, Virum

Dato for ophold: august 2020
Tak, 933pernillen
Anmeldt d. 3. august 2020

Minder mere om en højskole end om et hotel. Ildelugtende og fugtigt ihvertfald det værelse vi boede på.
Værelserne er ikke lydisolerede. Det værelse vi havde var meget lille.
Hotelettet har en god beliggende tæt ved havnen.
Morgenbuffet var helt fint det skal siges

Dato for ophold: august 2020
Tak, Stenhoejparken
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Personalet var super serviceminded og hotellet har en central beliggenhed. Morgenmad var fin.
Selve hotellet var lidt slidt. Vores værelse havde en lidt 'muggen' lugt og interiør var af ældre dato. Vi tændte for gulvvarmen i badeværelset og det afhjalp af blæseren kørte konstant på badeværelset.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, famgustafsen
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Desværre havde vi kun en enkelt overnatning så vi nåede ikke ar benytte os af mange af hotellets fine og hyggelige faciliteter, men vi nød den fantastiske beliggenhed, den meget venlige og serviceorienterede vært og endelig oplevede vi også den meget lækre morgenmads buffet.
Helt klart et sted vi meget gerne kommer tilbage til.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, jimmyp805