Hotels.com
Trip.com
Travelocity
Anmeldt d. 3. august 2020

Minder mere om en højskole end om et hotel. Ildelugtende og fugtigt ihvertfald det værelse vi boede på.
Værelserne er ikke lydisolerede. Det værelse vi havde var meget lille.
Hotelettet har en god beliggende tæt ved havnen.
Morgenbuffet var helt fint det skal siges

Dato for ophold: august 2020
Tak, Stenhoejparken
Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Personalet var super serviceminded og hotellet har en central beliggenhed. Morgenmad var fin.
Selve hotellet var lidt slidt. Vores værelse havde en lidt 'muggen' lugt og interiør var af ældre dato. Vi tændte for gulvvarmen i badeværelset og det afhjalp af blæseren kørte konstant på badeværelset.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, famgustafsen
Anmeldt d. 15. oktober 2019 fra mobile enheder

Desværre havde vi kun en enkelt overnatning så vi nåede ikke ar benytte os af mange af hotellets fine og hyggelige faciliteter, men vi nød den fantastiske beliggenhed, den meget venlige og serviceorienterede vært og endelig oplevede vi også den meget lækre morgenmads buffet.
Helt klart et sted vi meget gerne kommer tilbage til.

Dato for ophold: oktober 2019
2  Tak, jimmyp805
Anmeldt d. 18. august 2019

Da jeg er handicappet og meget dårlig gående, vil jeg sige det tog pippet fra mig med alle de trapper op til receptionen da vi ankom, men der var andre veje at komme ind på, det var kun ved ankomsten jeg kom den vej. Det er et skønt hotel, med super sød betjening, vi havde morgen og aftensmad med.. dejlig og varieret Dansk mad med en masser lækker salater til hver dag. Det ka' varmt anbefales. vi havde et af de lidt større værelser, det var lidt dyre, men bestem pengene vær. Der er en skøn swimmingpool 12½ X 12½ meter, med opvarmet vand, Det eneste vi var lidt forbavset over var, at der ikke var toilet ved poolen, men vi boede tæt derpå, så for os var det ikke noget problem. Rengøringspersonalet og ikke mindst altmulig manden var dejlig og søde og hjælpsomme, har ikke noget dårligt, at sige om Hotellet.Vi havde det skønneste værelse med havudsigt og vi kunne se til Christiansø fra vores værelse + solopgang og solnedgang, dejligt værelse når man skal bo 7 dage.

Værelsestip: Værelser er meget små, men vil man betale lidt mere for et større er det at anbefale,
Dato for ophold: august 2019
Tak, 15.112.501
Anmeldt d. 18. juli 2019 fra mobile enheder

Centralt i Gudhjem ligger denne perle af et hotel. Trods det hektiske liv fra turisternes endeløse larm lige udenfor hotellets mure, hersker der ro og rummelighed indenfor.
Der er rent, rydeligt og man fornemmer tydeligt en kærlighed til stedet; små velplejede blomsteranretninger, de høflige ‘godmorgen’ fra hele personalet.
Varm anbefaling til enlige, par og små børnefamilier.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste alene