Anmeldt d. 11. juli 2020

Skøn, rolig campingplads med den smukkeste udsigt, 10 minutters gang langs kysten til Gudhjem. Personalet var venlige og hjælpsomme og ombookede os med det samme uden problemer, da vi havde reserveret de forkerte datoer. Faciliteterne var rene og velholdte, vi vil helt sikkert vende tilbage, hvis muligheden opstår..

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 488benedictes
Anmeldt d. 3. august 2019 fra mobile enheder

Dejlig voksen plads. Vidunderlig udsigt. Fredelig og roligt. Rig mulighed for at få opladt batterierne
Pæne og rene toilet-, bade- og køkken forhold. Der er altid rigeligt med varmt vand.
Bestemt et sted vi gerne vil tilbage til.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Claus H
Anmeldt d. 27. august 2016 fra mobile enheder

Beliggenhed! Beliggenhed! Beliggenhed! På Gudhjem Camping får man en storslået udsigt med i prisen, uden at betale ekstra! Pladsen ligger helt ud til kanten af Østersøen, midt i en fantastisk natur og samtidig helt tæt på byen Gudhjem med de idylliske bindingsværkshuse, og den dejlige feriestemning på havnen! Det bliver bare ikke bedre!

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Jytte H
Anmeldt d. 4. august 2015

En campingplads uden de store dikkedarer. Bliver mest brugt til et sted man måske lige bliver et par dage eller tre. Den er ikke så stor, ingen faste pladser. Der er plads til ca 70 enheder +\-. Servicebygning ok, men rengøring kunne være bedre.
Den store fordel på denne plads er udsigten.
Vi var der 14 dage i telt, og selv om det kun er til 3 stjerner, havde vi en god ferie. hvis ens forventninger ikke er til det store luxus, og til en rimelig penge, så er Gudhjem Camping stedet.

Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, HelleDon
Anmeldt d. 29. december 2013

Vi havde en fantastisk uge på Gudhjem Camping. Varm og venlig velkomst ved indtjekning. Fik anvist en del pladser af lejrchefen, som vi kunne vælge imellem. Pladsen, som vi så valgte havde flot havudsigt. Toilet og badeforhold altid pæne og rene. Helt nyt tv og opholdsrum med tagterasse. God lille butik med morgenmad, pizza og grillmad. Fra pladsen er det muligt at gå på den gamle redningsti ind til Gudhjem havn. Har bestilt ophold igen til sommeren 2014.

Dato for ophold: august 2013
4  Tak, Lene M