“Mad som i 70 erne”
Anmeldelse af Pandekagehuset

Pandekagehuset
Køkkener: Dansk

Pandekagehuset skal have ros for at have åbent en tirsdag hvor Gudhjem er lukket ned . Men hvordan man kan lave så ringe mad forstår jeg ikke. Vi fik madpandekage med noget kold skinke og en med noget afskyeligt oksekød . Der lå noget grønt som vist skulle forestille salat som ikke smagte af noget . Mærkeligt at man kan kører et sted med så dårlig mad vh Hans

Dato for besøg: september 2020
Tak, 980hanshenrikl

Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi fik begge omelet, dels med skinke og dels med bacon.
Det var store portioner, - den ene var en smule tør.
Der er venlig betjening, rimelige priser, og stedet er hyggeligt og beliggenheden fin.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita
Anmeldt 21. august 2020

Super fint sted, dejlig mad og rigtig hyggeligt. Vi sad i gårdhaven. Venlig og smilende personale. Vi kommer gerne igen.

Tak, Miaskarup
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte pandekager med oksekød - kødet var uden smag salaten lidt kedelig- dyr pandekage når man tænker på kvaliteten af maden.

Tak, 966berith
Anmeldt 15. august 2020

Bestil ikke deres "madpandekager", de er tørre, kedelige og virker som billige dåse grøntsager der er blandet sammen med lidt kylling fra frost. Deres dessertpandekager er til gengæld virkelig gode! og de kan klart anbefales.

Tak, Louise Ådal H

Rejsende, der kiggede på Pandekagehuset, kiggede også på

Har du været i Pandekagehuset? Fortæl om dine oplevelser!