“Traditionelle dessertpandekager og velsmagende madpandekager”
Anmeldelse af Pandekagehuset

Pandekagehuset
Køkkener: Dansk
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte pandekagehuset den 3, 4 og 5 August 2020 (3 voksne)
Vi fik både deres madpandekager og dessertpandekager og vi var meget tilfredse med begge dele.
Dessertpandekagerne var dejlig søde og madpandekagerne var velsmagende og havde godt med fyld (nr. 5)
Det er lækkert at pandekagerne bliver bagt på en almindelig pande og at de først bliver bagt efter bestilling.
Personalet er super imødekommende, smilende og venlige.
Et godt tip vil være, at bestille bord i højsæsonen.

Tak, 601hellek

Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg troede at chokoladen og nødderne oven på pandekagen (som også ses på billedet her på Tripadvisor) blot var pynt. Inden i måtte der være mere af det jeg bestilte, en pandekage med chokolade og nødder. Men nej, blot en lille klat almindelig is.
Ikke meget fyld, ikke meget smag: ikke pengene værd

Tak, alexanderrO9770VJ
Anmeldt 18. juli 2020

Smagsløs oplevelse.
Borde alt for tæt. Ulækkert at bestikket står udendørs i krukke der er møgbeskidt nede i. De bruger frossent wokblanding og pose grøntsager. Elendigt spisested. Kommer ik mere.

Tak, Joanjensen
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Madpandekagerne bestilte vi til 2 personer. En med grøntsager og en med kylling. Begge var fyldt med kogte grøntsager fra en wok blanding. Kyllingen var heller ikke god. Dårlig mad til høje priser. En skuffelse. Betjeningen var venlig og det gir den ene stjerne.

Tak, pia qvolsbæk m
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god og høflig betjening, men indholdet i deres madpandekager var lavet på hvad der virkede som frostposer med grøntsager, kun lige varmet op. Slatten og vådt.

Tak, benmachon

Rejsende, der kiggede på Pandekagehuset, kiggede også på

Har du været i Pandekagehuset? Fortæl om dine oplevelser!