“Kedelige madpandekager ”
Anmeldelse af Pandekagehuset

Pandekagehuset
Køkkener: Dansk
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Selve pandekagen var lækker, sprød og tynd, men hold op noget kedeligt, vandet fyld. Hele selskabet sad og ønskede, at vi havde spist aftensmad et andet sted, eller måske bare havde valgt en dessertpandekage i stedet, for så havde det sikkert været alletiders, og de så også lækre ud! Madpandekagerne bestiller vi i hvert fald ikke igen - kedeligt og alt for dyrt ift. det, man fik ud af det.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, HelenaLoenberg

Anmeldt 4. juli 2016

Gode, hjemmebagte pandekager, ja, men fyldet var ikke noget at skrive hjem om. Vi bestilte madpangekager med skinke og ost. Det viste sig at være en omgang grydesnask med grøntsager og skinke i tern - og lidt revet ost drysset ovenpå. Hyggelig gårdhave og sød betjening. De kunne godt gøre det mere tydeligt, at man skal bestille i baren.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Filotte
Anmeldt 27. juni 2016

tynde fine pandekager med vaniljeis og chokolade uhmm. Fineste kvalitet. Smagfulde - lige som pandekager skal smage

Dato for besøg: april 2016
Tak, Lotte C
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Her får man god mad og rigtig rigtig gode pandekager . God og hurtig betjening . Lille sted men mulighed for at sidde udenfor

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 921winniek
Anmeldt 16. juni 2016

Super hyggelig eftermiddag, lækre pandekager og super sød betjening. Den varme kakao kunne dog godt have været lidt varmere

Dato for besøg: juni 2016
Tak, tinag271

Rejsende, der kiggede på Pandekagehuset, kiggede også på

Har du været i Pandekagehuset? Fortæl om dine oplevelser!