eDreams
Etrip
StayForLong
Priceline
Anmeldt d. 2. januar 2023 fra mobile enheder

Det var helt igennem gennemført ophold.
Dejlig gourmet mad, med vine der passede til menuen.
Guidet tur omkring hotellet, hvor der blev fortalt om hotellet og området.
Venlige og imødekommende ejere samt personale.

Tak, leifn2023
Anmeldt d. 26. december 2022

Vi havde købt et gourmet ophold julepakke på 3 dage. Det var forrygende. Juleaften var meget hyggelig og at danse om et juletræ med nogle man ikke er i familie med, var en ny og anderledes god oplevelse. MEGET hyggeligt
Stammershalle fortjener 6 ud af 5 mulige stjerner på værelser, senge, betjening , service, venlighed og imødekommenhed og maden var sublim.
Vi glæder os til at komme igen :-)

Tak, ingridmargrethet
Anmeldt d. 12. december 2022

Vi havde et dejligt ophold på et værelse med udsigt ud over vandet, Super lækker og veltilberedt mad selv om der nogle gange var lidt langt mellem retterne. Dejlig morgenmad med friskbagt brød og masser af frisk frugt. Vi glæder os til det næste besøg.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt over vandet
Tak, jacobbS722GB
Anmeldt d. 12. december 2022

Virkelig flot beliggenhed, med klipper og hav lige udenfor restauranten.
Maden var virkelig i top, og betjeningen ligeledes.
Vi havde en weekend fra fredag til søndag, og spiste virkelig godt begge dage.
Især den 5-retters julemenu var i særklasse, og tjenerne var gode til at præsentere maden og vinene.

Værelsestip: udsigten fra restauranten er virkelig flot.
Tak, tobiasebjergc
Anmeldt d. 8. december 2022

Det hele fungerede upåklageligt: Hyggeligt og rummeligt værelse med gode senge,
dagligstue som at være hjemme, fremragende køkken til alle måltider og et venligt og imødekommende personale.
Og fin beliggenhed.

Vagn Mørup, 2400 Kbh-NV.

Værelsestip: Adskilte senge eller madrasser et ekstra plus - mangler på de fleste værelser.
Tak, VM1939