Vio.com
Etrip
StayForLong
eDreams
Anmeldt d. 12. december 2022

Vi havde et dejligt ophold på et værelse med udsigt ud over vandet, Super lækker og veltilberedt mad selv om der nogle gange var lidt langt mellem retterne. Dejlig morgenmad med friskbagt brød og masser af frisk frugt. Vi glæder os til det næste besøg.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt over vandet
Tak, jacobbS722GB
Anmeldt d. 12. december 2022

Virkelig flot beliggenhed, med klipper og hav lige udenfor restauranten.
Maden var virkelig i top, og betjeningen ligeledes.
Vi havde en weekend fra fredag til søndag, og spiste virkelig godt begge dage.
Især den 5-retters julemenu var i særklasse, og tjenerne var gode til at præsentere maden og vinene.

Værelsestip: udsigten fra restauranten er virkelig flot.
Tak, tobiasebjergc
Anmeldt d. 8. december 2022

Det hele fungerede upåklageligt: Hyggeligt og rummeligt værelse med gode senge,
dagligstue som at være hjemme, fremragende køkken til alle måltider og et venligt og imødekommende personale.
Og fin beliggenhed.

Vagn Mørup, 2400 Kbh-NV.

Værelsestip: Adskilte senge eller madrasser et ekstra plus - mangler på de fleste værelser.
Tak, VM1939
Anmeldt d. 5. december 2022 fra mobile enheder

Især maden udmærker sig. Fik 3 vegetar retter som alle var udsøgte. Hertil den lækreste biodynamiske hvidvin. Servicen var også i top.
Ikke sidste gang jeg tager mig den luksus at få et døgn med forkælelse.

Rejsetype: Rejste alene
Tak, susannekT4583YL
Anmeldt d. 4. december 2022 fra mobile enheder

Lækkert sted med fantastisk natur, køkkenet er i top og personalet er imødekommende. Juniorsuiten var lækker med en super udsigt over havet. Man føler sig velkommen, bestemt et sted man kommer tilbage til.

Tak, KennethJ933