Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline169 US$
eDreams159 US$
Agoda.com169 US$
Vio.com169 US$
StayForLong
Anmeldt d. 31. oktober 2022

Super lækkert hotel, meget hyggeligt og dejlig beliggenhed. Restauranten var helt i top både til morgenmad såvel aftensmad. Værelset var fint, men dårlige hovedpuder og så manglede der klædeskab el andet til tøjopbevaring ligesom der på badeværelset også manglede frasætningsplads. Personalet var meget søde og rare. Super ophold kommer gerne igen. Vi var der i september

Tak, D7504UQmarianneg
Anmeldt d. 31. oktober 2022

En hel unik oplevelse med den mest sublime badehotel atmosfære. Stemningen er som intet andet sted jeg har været før. Der er tænkt over alle detaljer i indretningen, og det kan ses og mærkes med det samme man ankommer. Personale og faciliteter er fantastiske! Fantastisk mad. Fantastisk personale. Fantastisk sted. Hvis man drømmer om et ophold på et badehotel, skal man prøve dette sted. Kan simpelthen ikke være bedre. Vi er betaget af stedet og personalet.

Kæmpe ros til Stammershalle Badehotel <3

Værelsestip: Værelse 6 som er deres suite er helt fantastisk
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sophiameric
Anmeldt d. 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Beliggenheden er suveren. Værelset som forventet. Personalet søde og smilende. Maden var helt forrygende, dog var portionerne, (for os) for store, når man skulle spise sig gennem syv retter. . Selv efterårs vejret var i top ☀️
Virkelig et besøg værd.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, durbahn
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Fantastisk beliggende og et smukt stort værelse med havudsigt. Hyggeligt indrettet overalt på hotellet. Vi fik 3 dejlige 2 retters gourmet middage, hvor der blev taget hensyn til allergier. Morgenmaden også skøn med lokale råvarer. Personalet meget smilende og imødekommende. Vi kommer gerne igen…

Tak, Bach2023
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Fantastisk stemningsfyldt badehotel. Alt er æstetisk og lækkert i alle detaljer. Vidunderlig morgenbuffet. Personalet er nærværende, søde og imødekommende. Vi kommerr helt sikkert igen, og kan ikke vente.

Tak, Jeppe L