eDreams
Priceline
169 US$
Gratis afbestilling indtil d. 09.12.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com169 US$
Vio.com
StayForLong
Anmeldt d. 31. oktober 2022

En hel unik oplevelse med den mest sublime badehotel atmosfære. Stemningen er som intet andet sted jeg har været før. Der er tænkt over alle detaljer i indretningen, og det kan ses og mærkes med det samme man ankommer. Personale og faciliteter er fantastiske! Fantastisk mad. Fantastisk personale. Fantastisk sted. Hvis man drømmer om et ophold på et badehotel, skal man prøve dette sted. Kan simpelthen ikke være bedre. Vi er betaget af stedet og personalet.

Kæmpe ros til Stammershalle Badehotel <3

Værelsestip: Værelse 6 som er deres suite er helt fantastisk
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, sophiameric
Anmeldt d. 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Beliggenheden er suveren. Værelset som forventet. Personalet søde og smilende. Maden var helt forrygende, dog var portionerne, (for os) for store, når man skulle spise sig gennem syv retter. . Selv efterårs vejret var i top ☀️
Virkelig et besøg værd.
Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, durbahn
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Fantastisk beliggende og et smukt stort værelse med havudsigt. Hyggeligt indrettet overalt på hotellet. Vi fik 3 dejlige 2 retters gourmet middage, hvor der blev taget hensyn til allergier. Morgenmaden også skøn med lokale råvarer. Personalet meget smilende og imødekommende. Vi kommer gerne igen…

Tak, Bach2023
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Fantastisk stemningsfyldt badehotel. Alt er æstetisk og lækkert i alle detaljer. Vidunderlig morgenbuffet. Personalet er nærværende, søde og imødekommende. Vi kommerr helt sikkert igen, og kan ikke vente.

Tak, Jeppe L
Anmeldt d. 21. oktober 2022

Den skønneste udsigt med dejligt terrasse .
Havde bestilt suite med privat balkon , havde forventet et større rum , at det havde været opdelt! Lille sofa og en enkelt stol . Manglede elkedel, mulighed for at lave the/ kaffe . Ingen glas på værelset , kun tandglas på badeværelse . I forhold til pris på værelse havde jeg forventet lidt mere luksus , kleenex , toiletartikler mv .

Jeg havde inden ankomst ringet til hotellet og forespurgt om mulighed for særkost til mit barnebarn . Talte med køkkenchef som sagde at det ikke var noget problem det skulle de nok klare . Jeg var glad for at det kunne lade sig gøre og vi glædede os til middagen .

Ankom til restaurant og desværre var personale ikke forberedt. Middagen til mit barnebarn blev serveret , desværre var intet som aftalt , kyllingebryst var råt indeni, sovs mega salt , kartoffelmos med skræller og rygeost, intet som aftalt og uspiseligt .
Der var også bestilt is , da den blev serveret var den smeltet.

Jeg bestilte vildsvinefilet til hovedret, vildsvin var sejt , tilbehør i form af kål ikke ordentlig tilberedt, salt sovs ... kunne ikke spise retten ...

Vi gik sultne fra bordet , havde kun fået brød . Personalet undskyldte , forstod ikke hvad der var gået galt i køkkenet , men kom dog ikke med nogle forslag til hvordan det kunne løses .
Talte efterfølgende med direktør som undskyldte med den forklaring med den forklaring at køkkenchef var fraværende og det måske var derfor det var gået galt . Udover kreditere regning blev vi ikke tilbudt nogen form for kompensation for en ødelagt aften !

Dejlig morgenmad med sødt personale , meget imødekommende .

Et ophold der desværre ikke levede op til vores forventninger - ikke pengene værd !

Tak, boysen2