Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline170 US$
eDreams159 US$
Agoda.com169 US$
StayForLong
Vio.com
Anmeldt d. 24. oktober 2022

Fantastisk stemningsfyldt badehotel. Alt er æstetisk og lækkert i alle detaljer. Vidunderlig morgenbuffet. Personalet er nærværende, søde og imødekommende. Vi kommerr helt sikkert igen, og kan ikke vente.

Tak, Jeppe L
Anmeldt d. 21. oktober 2022

Den skønneste udsigt med dejligt terrasse .
Havde bestilt suite med privat balkon , havde forventet et større rum , at det havde været opdelt! Lille sofa og en enkelt stol . Manglede elkedel, mulighed for at lave the/ kaffe . Ingen glas på værelset , kun tandglas på badeværelse . I forhold til pris på værelse havde jeg forventet lidt mere luksus , kleenex , toiletartikler mv .

Jeg havde inden ankomst ringet til hotellet og forespurgt om mulighed for særkost til mit barnebarn . Talte med køkkenchef som sagde at det ikke var noget problem det skulle de nok klare . Jeg var glad for at det kunne lade sig gøre og vi glædede os til middagen .

Ankom til restaurant og desværre var personale ikke forberedt. Middagen til mit barnebarn blev serveret , desværre var intet som aftalt , kyllingebryst var råt indeni, sovs mega salt , kartoffelmos med skræller og rygeost, intet som aftalt og uspiseligt .
Der var også bestilt is , da den blev serveret var den smeltet.

Jeg bestilte vildsvinefilet til hovedret, vildsvin var sejt , tilbehør i form af kål ikke ordentlig tilberedt, salt sovs ... kunne ikke spise retten ...

Vi gik sultne fra bordet , havde kun fået brød . Personalet undskyldte , forstod ikke hvad der var gået galt i køkkenet , men kom dog ikke med nogle forslag til hvordan det kunne løses .
Talte efterfølgende med direktør som undskyldte med den forklaring med den forklaring at køkkenchef var fraværende og det måske var derfor det var gået galt . Udover kreditere regning blev vi ikke tilbudt nogen form for kompensation for en ødelagt aften !

Dejlig morgenmad med sødt personale , meget imødekommende .

Et ophold der desværre ikke levede op til vores forventninger - ikke pengene værd !

Tak, boysen2
Anmeldt d. 21. oktober 2022

Gourmetopholdet levede helt op til vores forventninger. Lækker mad og vin og udsøgt service, både morgen og aften. Et charmerende hotel med en spændende historie. Fint med cykeludlejning på stedet, også i oktober. Værelserne havde fin udsigt og var pæne og rene.

Tak, Rejseliv2022
Anmeldt d. 20. oktober 2022

Der er en dejlig og imødekommende atmosfære med venlig betjening. Køkkenet er rigtigt godt. Lidt malurt: Da vi kom hjem til værelset stod døren ulåst efter rengøring på værelset. Ved middagen, da vi bestilte 2 x halve flasker vin, til hovedretterne, fisk og vildsvin, kom tjeneren med en dessertvin som han sagde egnede sig godt til vildsvin. Det beklagede han da vi smagte den og det viste at han tydeligvis ikke var vinkyndig. Det ødelagde dog ikke det samlede gode indtryk - og at vi kommer tilbage en anden gang.

Tak, Jsperbn
Anmeldt d. 17. oktober 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker 5 retters menu og fin mad til de mindre familiemedlemmer. God sammensætning med vin og generelt en spændende oplevelse.
Personalet er venligt og tilstedeværende.
Renoveringen har gjort underværker på stedet uden at miste sin naturlige charme.

Tak, tharsand