Anmeldt d. 21. oktober 2022

Gourmetopholdet levede helt op til vores forventninger. Lækker mad og vin og udsøgt service, både morgen og aften. Et charmerende hotel med en spændende historie. Fint med cykeludlejning på stedet, også i oktober. Værelserne havde fin udsigt og var pæne og rene.

Tak, Rejseliv2022
Anmeldt d. 20. oktober 2022

Der er en dejlig og imødekommende atmosfære med venlig betjening. Køkkenet er rigtigt godt. Lidt malurt: Da vi kom hjem til værelset stod døren ulåst efter rengøring på værelset. Ved middagen, da vi bestilte 2 x halve flasker vin, til hovedretterne, fisk og vildsvin, kom tjeneren med en dessertvin som han sagde egnede sig godt til vildsvin. Det beklagede han da vi smagte den og det viste at han tydeligvis ikke var vinkyndig. Det ødelagde dog ikke det samlede gode indtryk - og at vi kommer tilbage en anden gang.

Tak, Jsperbn
Anmeldt d. 17. oktober 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker 5 retters menu og fin mad til de mindre familiemedlemmer. God sammensætning med vin og generelt en spændende oplevelse.
Personalet er venligt og tilstedeværende.
Renoveringen har gjort underværker på stedet uden at miste sin naturlige charme.

Tak, tharsand
Anmeldt d. 15. oktober 2022

Stedet og atmosfæren på hotellet var fantastisk.
Middagen, specielt gourmet middagen på 7 retter var ikke hvad jeg havde forestillet mig.
Jeg havde ved bestilling af opholdet telefonisk talt med stedet, idet der er flere ting jeg ikke tåler - det skulle ikke være noget problem da man ofte havde været udsat for dette og rettet menuen til.
Det viste sig imidlertid at jeg hver dag fik salatblade med lufttørret skinke , i stedet for fisk og skaldyr - ikke lige det jeg forstår som gourmetmad.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 65pensionist
Anmeldt d. 12. oktober 2022

Skønt 3 dages ophold på Stammershalle Badehotel hvor Bornholm viste sig fra den fineste side. Hotellet er hyggeligt og man føler sig velkommen hjemme med det samme. Vi boede i Stammershalle suiten som har en fantastisk udsigt over Østersøen. Værelset er hyggeligt møbleret, badeværelset har det der skal til, incl. super lækre Tromborg shampoo og brusebad. Morgenmaden er rigtig dejlig med godt brød, lækre oste, frugt. pålæg mm. Vi havde et såkaldt ophold med 2 retter hver aften, og ved 2 ud af 3 måltider fik vi kylling, hvilket måske nok kunne have været lidt mere varieret, men det vi fik var veltillavet og velsmagende. Vi kommer med sikkerhed igen.

Tak, susanner516