Anmeldt d. 17. oktober 2022 fra mobile enheder

Virkelig lækker 5 retters menu og fin mad til de mindre familiemedlemmer. God sammensætning med vin og generelt en spændende oplevelse.
Personalet er venligt og tilstedeværende.
Renoveringen har gjort underværker på stedet uden at miste sin naturlige charme.

Tak, tharsand
Anmeldt d. 15. oktober 2022

Stedet og atmosfæren på hotellet var fantastisk.
Middagen, specielt gourmet middagen på 7 retter var ikke hvad jeg havde forestillet mig.
Jeg havde ved bestilling af opholdet telefonisk talt med stedet, idet der er flere ting jeg ikke tåler - det skulle ikke være noget problem da man ofte havde været udsat for dette og rettet menuen til.
Det viste sig imidlertid at jeg hver dag fik salatblade med lufttørret skinke , i stedet for fisk og skaldyr - ikke lige det jeg forstår som gourmetmad.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, 65pensionist
Anmeldt d. 12. oktober 2022

Skønt 3 dages ophold på Stammershalle Badehotel hvor Bornholm viste sig fra den fineste side. Hotellet er hyggeligt og man føler sig velkommen hjemme med det samme. Vi boede i Stammershalle suiten som har en fantastisk udsigt over Østersøen. Værelset er hyggeligt møbleret, badeværelset har det der skal til, incl. super lækre Tromborg shampoo og brusebad. Morgenmaden er rigtig dejlig med godt brød, lækre oste, frugt. pålæg mm. Vi havde et såkaldt ophold med 2 retter hver aften, og ved 2 ud af 3 måltider fik vi kylling, hvilket måske nok kunne have været lidt mere varieret, men det vi fik var veltillavet og velsmagende. Vi kommer med sikkerhed igen.

Tak, susanner516
Anmeldt d. 9. oktober 2022

Fantastisk beliggenhed og meget autentisk.
Spændende historie om både hotel og området omkring hotellet.
Dejlig morgenmad.
Restauranten er et skønt kapitel for sig med både lækker mad og god udsigt.

Tak, Jens I
Anmeldt d. 9. oktober 2022

Sjældent møder man en så venlig og imødekommende service - fra alle i receptionen og i restauranten. Vi blev taget varmt og professionelt imod, og vi har kun rosende ord til overs for Stammershalle.

Vi fejrede en fødselsdag med en syv-retters menu med tilhørende vine, og det var på alle måder overdådigt, velkomponeret og velsmagende. En engageret tjener satte prikken over i’et.

Vi kommer gerne igen og nyder stedet, naturen og den enestående stemning af badehotel (selv om temperaturen ikke ligefrem fristede til havbad…).

Tak, Palle H