Fastlås den laveste pris fra disse websites
222 US$
Priceline222 US$
eDreams222 US$
Agoda.com222 US$
FindHotel222 US$
Lol.travel

Vi havde et super dejligt mini ophold med 3 overnatninger på Stammershalle Badehotel. Boede i den nye fløj med en stor skøn altan med udsigt til havet.
Udenfor døren ligger den fineste kunstgræs tennisbane.
Kan varmt anbefale Stammershalle Badehotel.

Dato for ophold: september 2022
Tak, pernilleu2021

Stammershalle er og bliver det skønneste sted at bo på Bornholm. Både ift. beliggenhed til andre dele af Bornholm, udsigten, adgang til privat badebro og nu med ladestandere (til gratis ladning som gæst), gør at du har det hele.

De er suverænt bedst på mad - såvel morgenmad som aftensmad i restauranten. Du bliver mødt med den mest overdådige morgenbuffet hver morgen, med lokale råvarer og god variation fra dag til dag.
Det samme gælder i øvrigt for den sammensatte menu om aftenen. Hertil får man kyndig vejledning af deres sommelier til vinsammensætning. Det er et kæmpe plus hvis man er vin- og madelsker!

Prikken over i’et, og det der virkelig adskiller Stammershalle fra andre (ellers gode) steder på Bornholm, er servicen. Du finder ikke noget sødere, mere opmærksomt personale på Bornholm. Alle medarbejder på hotellet fra receptionen, tjenere, køkkenpersonale til direktøren, Susanne, er meget opmærksomme og imødekomne over for alle gæster og deres behov. Du får ikke en mere personlig og behagelig oplevelse andre steder - der bliver altid gjort en ekstra indsats for at imødekomme ens ønsker og gøre opholdet til noget særligt.

Vi besøger Bornholm hvert år, og vi bor, uden undtagelse, altid på Stammershalle.

Tak, Valby2021

Vi nød opholdet på jeres badehotel. Dejligt værelse og en stor terrasse med skøn udsigt over Østersøen. I serverer en fantastisk morgenbuffet og jeres personale er imødekommende og venlige. Vi har virkelig følt os velkommen.

Dato for ophold: september 2022
Tak, SusanF2825

Skøn skøn oplevelse, med morgenbadning fra den dejlige badebro, pragtfuld morgenmad og det dejligste værelse og det hele der emmer af afslappet stemning. Vi var også på historisk vandring med Ulrich, en meget underholdende og interessant oplevelse.

Tak, C3854GNdanield

Vores familie besøgte Stammershalle på et weekendophold. Vi havde en helt fantastisk udsigt over Østersøen fra hotelværelset. Vi nød opholdet i fulde drag. Skønne omgivelser, nærværende værtspar og dejlig mad. Lørdag aften indtog vi gourmetmiddag med 7-retter, ledsaget af gode vine. Bestemt et besøg værd og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, rikkem294