Fastlås den laveste pris fra disse websites
222 US$
Priceline222 US$
eDreams222 US$
Agoda.com222 US$
FindHotel222 US$
Lol.travel

Vi nød opholdet på jeres badehotel. Dejligt værelse og en stor terrasse med skøn udsigt over Østersøen. I serverer en fantastisk morgenbuffet og jeres personale er imødekommende og venlige. Vi har virkelig følt os velkommen.

Dato for ophold: september 2022
Tak, SusanF2825

Skøn skøn oplevelse, med morgenbadning fra den dejlige badebro, pragtfuld morgenmad og det dejligste værelse og det hele der emmer af afslappet stemning. Vi var også på historisk vandring med Ulrich, en meget underholdende og interessant oplevelse.

Tak, C3854GNdanield

Vores familie besøgte Stammershalle på et weekendophold. Vi havde en helt fantastisk udsigt over Østersøen fra hotelværelset. Vi nød opholdet i fulde drag. Skønne omgivelser, nærværende værtspar og dejlig mad. Lørdag aften indtog vi gourmetmiddag med 7-retter, ledsaget af gode vine. Bestemt et besøg værd og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, rikkem294

Skøt badehotel i de bedste rammer.
Stemning var en særlig god, beliggenhed til strand og bad en drøm. Vi nød opholdet og maden i restaurant til fulde, suverænt sted på BOH også set i forholde til de mange andre gode badehoteller. Vi kan varmt anbefale det

Tak, Jakob S
Anmeldt d. 13. august 2022 fra mobile enheder

Ægte badehotel stemning.
Suiten er et unikt lækkert rum, med helt fantastisk udsigt. Alt personale er venligt og imødekommende.
Lækker morgenmad.
Man spiser virkelig godt i restauranten.
Dejlig badebro lige overfor.
Kun trafikken fra vejen er et minus.

Tak, Connector60198015230