Fastlås den laveste pris fra disse websites
186 $
eDreams186 $
Agoda.com212 $
StayForLong
Priceline
Anmeldt d. 14. oktober 2021

Et fantastisk sted med det mest søde og serviceminded personale. De dejligste omgivelser og autentisk badehotel-stemning. Der er så pæn overalt, hvor øjet skuer. Vi have booket gourmet-opholdet og sikke en oplevelse. Det lækrest mad man kunne ønske sig. Morgenmaden er smagfuld med lokaleråvarer, vi savnede dog et lidt større udvalg, men lækker morgenmad, i det som der var. Vi er vilde med stedet og kommer helt sikkert tilbage igen.

Tak, anneemma2600
Anmeldt d. 11. oktober 2021

Vi mødte meget engagerede og virkelig imødekommende medarbejdere.
Forrygende god mad - og sikke et vinkort.
Stedet ligge fantastisk.
Vi følte os velkommen lige fra vores ankomst til vi tog afsted igen

Tak, Kurt N
Anmeldt d. 10. oktober 2021 fra mobile enheder

Flotte og hyggelige faciliterer og omgivelser. Sødt personale. Kan anbefales. Maden på restauranten er lækker og vores værelse lå med flot havudsigt . Der er også et hyggeligt opholdsrum på badehotellet.

Tak, 232mikkell
Anmeldt d. 30. september 2021 fra mobile enheder

Fantastisk sted, personale virkelig serviceminded - morgenmaden og maden i top. Rengøringen i top.
Det eneste man kunne ønske mere var, at cyklerne fik et tjek og måske var gratis at leje, når man nu bor der:) Vi kommer tilbage

Dato for ophold: juli 2021
Tak, ninasonne
Anmeldt d. 27. september 2021 fra mobile enheder

Vi havde det skønneste ophold med en enkelt overnatning fra søndag til mandag. Hotellet oser af charme og gamle dage, og ligger fuldstændig fantastisk lige overfor klipperne og vandkanten.
Værelset var super hyggeligt, og på resten af hotellet var der mange fine hyggekroge både ud og inde.
Maden var skøn og især morgenbuffeten var fantastisk med det lækreste udvalg og lokale råvarer.
Vi kommer meget gerne igen.

Værelsestip: Husk at se både Døndalefaldet og Helligdomsklipperne som begge ligger tæt på.
Dato for ophold: september 2021
Tak, 363katrinem