Anmeldt d. 9. august 2021

Super oplevelse. Blev budt velkommen i receptionen af en meget sød og smilede medarbejder, der viste os tilrette. Dejligt værelse med skøn udsigt. Vi havde bestilt et 2 dages gourmetophold med 2 retters "husmandskost" den første aften og 7 retters gourmetmiddag den anden aften. Begge aftner var maden på et højt niveau. Velsmagende, veltillavet, lækre råvarer og flot anrettet. Tjenerne i restauranten var professionelle, smilende og meget opmærksomme. Vi havde fået StammersHalle anbefalet, og blev noget bekymrede da vi læste nogle af anmeldernes. De blev gjort til skamme. Den oplevelse vi havde var fantastisk

Tak, leneschadep
Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig et lækkert hotel og meget venligt og serviceminded personale.

Vi kom som et nyforlovet par som virkelig havde glædet os til et romantisk ophold, og det må man sige vi fik indfriet.

Restauranten levere ligeledes fantastisk mad, og super service.

Alt i alt en virkelig god oplevelse.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Daydream65038876064
Anmeldt d. 3. august 2021

Super skønt ophold. Jeg havde bestilt gourmetophold, med to overnatning samt en to-retters husmandskost dag ét og en 7-retters gourmet menu på anden dagen. Maden var udmærket. Betjeningen var dog virkelig forvirrende, vi havde 4-5 tjenere på den ene aften. Desuden var betjeningen ret langsom, og vi følte os nedprioriteret i forhold til de større selskaber. Værelse, udsigten og faciliteterne var i top.

Tak, 251majaf
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

En klar fiasko. Havde for store forventninger….. Vi bestilte en 4 retters menu, med tilhørende vin plus vand. Tjeneren glemte vandet, ved hovedretten var den den ene tallerkens kød, 50% fedt, tjeneren glemte dessert vinen…… beklager, men denne restaurant vil gerne være toppen af poppen, men er en total fiasko……/ ringeste mad oplevelse på Bornholm… De har Michelin logo på døren….. De logo må de have købt på det sorte marked…. Kommer aldrig mere på dette madsted og kan ikke anbefale det…::: 2.450,00 kr. føler mig så til grin

Værelsestip: Undgå denne restaurant
Tak, 773renec
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Dette helt igennem bedårende sted indfriede alle vores forventninger til stedet, der skulle sætte rammerne for en Bornholms ferie med vores voksne børn. Fremragende værtspar og super serviceminded personale gjorde vores ophold helt unikt. Dejlig badebro, gode værelser med det helt rigtige badehotel look. Perfekt beliggenhed mellem Gudhjem og Allinge og tæt den flotteste natur på Bornholm.

Tak, charlottesO661ON