Fastlås den laveste pris fra disse websites
254 $
eDreams254 $
Priceline
StayForLong
Agoda.com
Anmeldt d. 3. august 2021

Super skønt ophold. Jeg havde bestilt gourmetophold, med to overnatning samt en to-retters husmandskost dag ét og en 7-retters gourmet menu på anden dagen. Maden var udmærket. Betjeningen var dog virkelig forvirrende, vi havde 4-5 tjenere på den ene aften. Desuden var betjeningen ret langsom, og vi følte os nedprioriteret i forhold til de større selskaber. Værelse, udsigten og faciliteterne var i top.

Tak, 251majaf
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

En klar fiasko. Havde for store forventninger….. Vi bestilte en 4 retters menu, med tilhørende vin plus vand. Tjeneren glemte vandet, ved hovedretten var den den ene tallerkens kød, 50% fedt, tjeneren glemte dessert vinen…… beklager, men denne restaurant vil gerne være toppen af poppen, men er en total fiasko……/ ringeste mad oplevelse på Bornholm… De har Michelin logo på døren….. De logo må de have købt på det sorte marked…. Kommer aldrig mere på dette madsted og kan ikke anbefale det…::: 2.450,00 kr. føler mig så til grin

Værelsestip: Undgå denne restaurant
Tak, 773renec
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Dette helt igennem bedårende sted indfriede alle vores forventninger til stedet, der skulle sætte rammerne for en Bornholms ferie med vores voksne børn. Fremragende værtspar og super serviceminded personale gjorde vores ophold helt unikt. Dejlig badebro, gode værelser med det helt rigtige badehotel look. Perfekt beliggenhed mellem Gudhjem og Allinge og tæt den flotteste natur på Bornholm.

Tak, charlottesO661ON
Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet i to nætter og nød det lyse og luftige værelse med balkon, bobler på terrassen, en gourmetmiddag og spændende vine i restauranten med gode venner, fantastisk god morgenmad og dyp i havet fra badebroen. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juni 2021
Tak, ChristinaMay
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Lækkert badehotel med ro og forkælelse. Flot værelse med havudsigt og solopgang/nedgang fra altanen/terrassen. Badebro til morgendukkert og aftensvømning. Magisk troldeskov til mindful walks i ensomhed, væk fra turistfælderne. Morgenkaffe serveret med smil til morgensol udenfor.
God mad. Vegetarkøkken. Lækkert grønt.
Skønt værtspar. Gåture og spændende fortællinger om historiske omgivelser arrangeret af værten.

Kan godt anbefales. Forkæl dig selv:)

Ilus suplushotell, soovitan:)

Tak, Seaside88817