Anmeldt d. 20. maj 2020 fra mobile enheder

Man træder direkte ind i TV serien badehotellet..... alt personale er super imødekommende venlige rare hyggelige humoristiske osv alt til sin tid.... hotellet er indrettet med høje paneler og kurvemøbler over alt..... passer perfekt til stedet..... restauranten er et kapitel for sig selv.... lækkert indrettet og med udsigt direkte til Østersøen.... maden har været intet andet end perfekt, super lækkert..... de har en kæmpe vinkælder med et udvalg der siger spar to, hvis man er vinelsker. Nu ser vi frem til en 5 retters menu i aften med vinmenu.... hvis man ønsker sig ro, hygge, dejlig betjening, lækker mad, lækre vine osv så er dette absolut stedet.

Stammers Halle badehotel får min absolut bedste anbefaling

Lba

Dato for ophold: maj 2020
Tak, larsboa329
Anmeldt d. 27. september 2019 fra mobile enheder

Super god stemning, dejlige værelser og god mad. Kan anbefales!. Vi kommer igen en anden gang. Og også rigtig flot udsigt ud over vandet. Priserne er absolut også fornuftige. Bornholm er bare et skønt sted. Skal opleves.

Dato for ophold: september 2019
Tak, henrikkloster
Anmeldt d. 27. september 2019 fra mobile enheder

Kan klart anbefale dette skønne badehotel.
Værelserne er dejlige lyse og jeg var så heldig at have et værelse med udsigt til vandet.
Personalet er venlige og imødekomme.
Skøn morgenmad.
Kan klart anbefale dette badehotel

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, jakobg386
Anmeldt d. 28. august 2019 fra mobile enheder

Betjent med venlighed, og en så behagelig tone - i et så dejligt tempo, at man kun kan blive glad. Nå ja, og måske også overtalt til den store menu - med tilhørende vinmenu. Og fruen fik den lille vinmenu - selvfølgeligt var det muligt.
God mad - ærlige råvare, tilberedt med erfaring og respekt for produkterne. Lidt spændende nyt, men ikke for meget - interessant og velsmagende.
Alt i alt en dejlig aften - tak.

Dato for ophold: august 2019
Tak, wazmn
Anmeldt d. 4. august 2019 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig menu med dejlige afstemte vine. Der blevet taget godt hånd om børnene og teenageren blev imødekommet med passende drikkevarer. En svipser i maden blevet rettet op på uden problemer. God opmærksomhed fra humørfyldte tjenere selvom restauranten blev mere end travl God og lys restaurant.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, 778jensa