“En turist malkemaskine”
Anmeldelse af Bryggerens Gourmetpizza

Bryggerens Gourmetpizza
nr. 23 af 27 Restauranter i Gudhjem
Anmeldt 6. august 2021

Alt for dyre pizza til hvad man får. Fin hjemmeside som åbenbart ikke fungere. Fik mail om at min bestilling var klar, men restauranten havde aldrig set min ordre. Jeg måtte derfor vente på at de samlede nogle nye pizzaer. Pizzaerne bager de ikke selv, pizza bunden var forbagt og pakket i plastik. Snyd og humbuk at kalde det gourmet. Desuden var nærmest alt udsolgt. Kom hjem med 4 pizzaer til 420kr og en rigtig flad fornemmelse. De lever af turister som ikke behøver at komme 2 gange.

Tak, krisbriksb

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Ventede 50 min på den dårligste pizza jeg nogensinde har fået. Bundene er færdiglavede og fyldet mangelfuld. Der er pizzasandwich på menukortet, men det kan de sjovt nok ikke lave, da det jo er færdiglavede bunde fra princip. Jeg vil ikke anbefale dette sted til nogen.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, jensfrylling
Anmeldt 4. august 2021 fra mobile enheder

Lidt underligt at man laver pizza på en forbagt bund, en gumet-pizza er det bestemt ikke. Er på ingen måde på niveau med stenovnspizza lavet fra bunden og med kræs om råvarerne.
Når det er sagt var de spiseligt og ikke decideret dårlige.
Fra 1 til 10 ligger de på en 5-6 stykker. Måske niveauet på Bornholm ‍♂️

Tak, Lars D
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Bedste pizzaer på øen - skønne pizzaer og skønt personale - kan klart anbefales hvis du ønsker en god god pizza. Ligger lidt gemt inde af en lille sidevej.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Majken K
Henrik Braasch, Owner hos Bryggerens Gourmetpizza, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Tusind tak for de pæne ord - vi glæder os til at servere vores gourmetpizzaer for jer igen.
Team BGP‍

Anmeldt 30. juli 2021

Virkelig god gourmet pizza. Smager som en god pizza skal smage. Meget hyggeligt sted, med god stemning og hyggelige ansatte

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MathiasHolmgaard2

Tak for den flotte anmeldelse og rosende ord. Vi bestræber os altid på at servere de bedste pizzaer og iøvrigt holde højt humøt og god stemning. Vi glæder os til at se jer igen. Team-BGP‍‍

Rejsende, der kiggede på Bryggerens Gourmetpizza, kiggede også på

Har du været i Bryggerens Gourmetpizza? Fortæl om dine oplevelser!